- 2620 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BUNLARI BİLİYORMUYDUNUZ?
Biliyormusunuz ben kitap okumayı çok seviyorum. Küçüklüğümüzde, okul çağlarında edinmiştim bu alışkanlığı.
Birde araştırmacılık yönümü çok severim.Sürekli merak ettiğim şeyleri sağa sola sorardım.
Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp! Bilgisayar, bu konuda bize öyle şeyler sunuyor ki, kitap alışkanlığı edinmeseniz bile bir çok şeyin cevabını size anında veriyor.
Ne güzel değil mi?
Sörf yapın, gezin . Bilgisayarda merak edip de, sonuca ulaşmamanız mümkün değil.Neden bundan faydalanmayalım ki...
Ben hep kainat hakkında, kainatın bize sundukları ve yüce rabbimin bizler için neler düşündüğünü bilmek, aydınlanarak, bilincine vararak inanmak. İslamın her şartını zevk ile bize sağladığı yararları ile uygulamak. Körü körüne değilde, aklın beynin alabildiğince aydınlanarak inanmak.
Şimdi bana hak vermeniz için değil, sizinde bilinçli yürümeniz için tüm bunlar.
Peki kaçımız bunu bilerek namaz kılıyoruz yada kılamamız için ne bekliyoruz.
Kaçımız oruç tutuyoruz , abdes alıyoruz ve bunu niçin yaptığımızı biliyoruz.
Biliyormusunuz, bunların hepsinin açıklaması var.
Ne yiyoruz , nasıl yiyoruz, neden hastalanıyoruz.
ve....
NEDEN HEP YORGUNUZ?
Yediklerimiz bize nasıl sunuluyor, ne yiyoruz?
Dünyada kaç çeşit bitki var bunlar ne işe yarıyor, neden bir çiçeği kokluyoruz?bunun sapı ve yaprakları var .
Neden bir bitkinin yenmEsi gerektiği yeri yiyip gerisini çöp diye atıyoruz.
Biliyormusunuz... kabuğu sararmış taze fasulyeyi ayıklarız içini pişiririz. dışını atarız.halbuki o sarı kabuklardan 20 tanesini suda kaynatıp içtiğimizde şekeri düşürdüğünü biliyormuydunuz? Şaşırdınız değil mi?
Y a cevizin içini yerken. iç zarları vardır bilirsiniz ...onların bile 50 gramını kaynatıp suyunu içtiğinizde yararları var.
Ben bunları anlatmaya kalksam sayfalar almaz.Ama size vereceğim adreste dudak uçuklatacak açıklamalar bulacaksınız.
En önemlisi ne biliyormusunuz?
Öğrenmek istememek.
Eğer verdiğim adrese bakmaz kaçırırsanız çok üzülürüm.reklam değil kesinlkle böyle birşey söz konusu olamaz.Sadece herkes bilinçli abdes alsın, namaz kılsıun, oruç tutsun, zekat versin...Zekat verirken kalp kapakçıklarınızın doğa üstü bir güçle açıldığını biliyormuydunuz? YA da, abdes alırken hiç kuru yer kalmayacak denmesinin önemi ne?
Tüm enerjinin (aura) vucutta toplanması işte!ya alnını secdeye dayadığınız zaman kanın beyne gelip temizlik yapmasına ne diyeceksiniz?yada namazda, neden kadında ve erkekte ayak pozisyonu neden farklı. neden kadın da eller göğüste erkekte ise göbekte.
ACELE ETMEYİN VERİYORUM ADRESİ.
HİÇ VAKİT KAYBETMEDEN OKUMADAN , SADECE VİDEODA DİNLEYEREK BUNLARI ÖĞRENİN ARKADAŞLAR!
www.maranki.com
açacağınız sitede sağda video tv görüntüleri var.İZLEYİN VE ÖĞRENİN, ÖĞRENEREK BİLİNÇLİ UYGULAYIN.
YÜCE YARADANIN BİZLER İÇİN NELER DÜŞÜNDÜĞÜNÜ, BİZLER İÇİN NELER YAPTIĞINI ...
ŞAŞIRACAKSINIZ!!!!!
ADALETİN SESİ....
YORUMLAR
GÖRMESEMDE SANA GÜZEL KIZIM DIYE HITAB EDDIYORUM
YAZDIKLARIN MÜKEMMEL SEYLER SAYFAMA GIRINCE
BENIM SENDEN BELKIDE BÜYÜK OLDUGUMU GÖRECEKSIN
BAZI ZAMANLARDA YASTA DEGIL BASTA DEMEK ISTEDIM
BENIM YAZDIKLARIMDA MEYHANE GIBI ASK SIIRLERI
BAZI ZAMANLAR YASAMAK DEGIL YASAYANLARI YAZMAKTIR.
SENIN YAZILARINI TAKTIRLE OKUDUGUMU BELIRTMEK
ISTEDIM SAYGILAR SEVGILER GÖNLÜN GÜZELLIKLERLE DOLSUN........