- 643 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SANA SESLENİYORUM!
Sen ey gözleri kör, kulakları sağır, vicdanı nasırlı dünya! Her gün sayısızca Müslüman kırılırken İslam coğrafyası yanarken cayır cayır, zulmün her çeşidi denenirken o mazlumların üzerinde,sen sus çıtını çıkarma. Üstüne üstlük bu zalimlere, bu hainlere ruhunu ve beynini satmış,vücudunu kiraya vermiş seviyesiz çukur canilere, akla hayale gelmedik en kahpe yöntemlerle terör saldırısı yaptır,ülkemi ve bir çok İslam diyarını kana bulasınlar,aşikare her türlü lojistik desteği ver,kandan beslenen bu vampirleri üzerimize gönder, benim askerime,polisime kancıkça pusular kurup, bombalar patlatarak, gencecik fidanların şehit olmasına yol açan eylemlerde bulunsunlar. ben ağlayayım,ben yanayım,ben çırpınayım, siz ise dalga geçer gibi biz Türkiye’nin yanındayız, bu tür terör eylemlerini kınıyoruz diyerek münafıkça hareket sergileyip güya gönlümüzü almaya çalış.Vazgeç artık bu iki yüzlü davranışından. Bizler millet olarak asıl niyetinizi çok iyi biliyoruz.Başınızı kuma sokmakla gövdenizi gizleyemezsiniz.Bundan sonra ayağınızı denk alın!Sizin de bir gün rahatınız bozulacak,uykunuz ve huzurunuz kaçacak,perperişan olacaksınız..Bütün hesaplarınız tersine dönecek,çünkü;Allah’ın da bir hesabı vardır.Unutma, o gün çok uzak değil! İnananlar kazanacak.Hak batıla galip gelecek. Ölümün üzerine yürürüz,bizim imanımız var. Bir ölür,bin diriliriz ,ya siz KORKAKLAR!
BÜTÜN ŞEHİTLERİMİZİ RAHMETLE,MİNNETLE YAD EDİYORUM RUHLARI ŞAD, MEKANLARI CENNET OLSUN. EY ŞEHİT YAKINLARI ACINIZI YÜREĞİMİN DERİNLİKLERİNDE HİSSEDİYORUM. ALLAH’A YEMİN OLSUN HİÇBİRİNİZİ UNUTMADIM, UNUTMAYACAĞIM,UNUTTURMAYACAĞIM! ALLAH BİZİMLE..
YORUMLAR
Merhaba,
Öncelikle bu duyarlı yüreğe saygılarımı sunuyorum ! Evet,yazıda da belirtildiği gibi ;arsızı,hırsızı,eşkiyayı ,kalleşi kancığı...büyütüp besleyen,kollayan silahlandıran sözüm ona uygar dünya(!) Bir taraftan bizden yana görünüyor ; ama öte yandan zalimin yanında arkasında yer alıyor !
Ulusça çok ama çok üzgünüz ! Çokça da öfkeliyiz,kızgınız !
Teşekkür ediyorum ,selamlar !