- 847 Okunma
- 5 Yorum
- 2 Beğeni
Vekil Amcalara
Ben;
Daha 3.5 aylık bebektim, cinsel duygudan ne anlardım? Annem temizliğimi yaparken bile acı duyuyor, korkuyor ve ağlıyorken haşin bir el zevki için canice vücudumu parçaladı, ölümüme neden oldu!
Ben;
6-7 yaşlarında bir çocuğum, erkek veya kız olduğumun ne önemi var? Birilerinin vücuduma dokunması hoşuma gitmiyor, bana ürperti veriyor! Hele hele bazı yerlerime acı vererek dokunması bende onulmaz yaralar açarken kendini din adamı sanan bazı sapıklar bunun dinimizce caiz olduğunu savunuyor!
Ben;
Buluğ çağında, duyguları uyanmaya başlamış biriyim. Bedenimin kutsal olduğunun farkına vardım. Yetişkin oluncaya kadar kimsenin dokunmasını istemiyorum ama zorla bedenime sahip olanlar, duygumu, özgüvenimi yaralayanlar oluyor!
Ben;
Reşit saydığınız yaştayım, bedenime kimin dokunup kimin dokunamayacağı kararını kendim vermeliyim, yasalar buna karışmamalı!
Bizler tecavüz ve taciz mağdurları olarak çok değerli zamanınızı almamak için kendimizi kısaca tanıtıp, duygu ve düşüncelerimizi aktarmaya çalıştık!
Vekil Amcalar, Özellikle AKP’li Olanlar;
Son birkaç yıldır tecavüz ve taciz olaylarının bu kadar artmasında payınızın olduğunu düşünüyorduk ki dün gece çıkardığınız yasayla bunu tescillediniz!
Tecavüz, adı üstünde, zorla yapılan şey! Siz o yasayı çıkartırken tecavüz mağdurunu tecavüzcüsüyle evlendirmeye nasıl onay verebildiniz? O esnada vicdanınız, aklınız, ahlâkınız bedeninizi terk mi etmişti? Hiç mi kendinizi yerimize koymadınız? Hiç mi çocuğum da aynı olayı yaşayabilir demediniz?
Bizden sorumlu bir bakan bile ‘Bir kereden bir şey olmaz!’ diyerek tecavüzcülere sahip çıktı! Bu nasıl sapkın bir düşünce!
Yoksa başta önergeyi verenler olmak üzere kabul edenlerin hepsi tecavüzcü müdür? Bu davranışınız karşısında böyle düşünmekten kendimi alamadım!
Vekil Amcalar;
Beni tecavüzcümle evlendirirlerse o evlilik sizce sağlıklı olur mu? Benim duygu ve düşüncelerimin hiç mi önemi yok? Her istediği anda tecavüz etmesini olağan hale getirmek için bu çabanız niye? O tecavüzlerden doğacak çocuklarım sizce sağlıklı birey olur mu?
Vekil Amcalar;
Lütfen bir daha, bir daha, bir daha, hatta daha daha düşünün ve bu kararınızdan vazgeçin.
Her ülkenin yöneticileri halkının sağlığı, huzuru, mutluluğu için çalışırken siz neden böyle yapıyorsunuz? Mutsuz halkı yönetmek daha mı kolaydır?
18.11.2016
Fatma Biber
YORUMLAR
Toplum olarak aklını kiraya verenler çoğunlukta,vicdanlar kokuşmuş,ahlak,fazillet yerle yeksan olmuş bir durumda
Bir kereden bir şey olmaz diyen hem anne,hem bakan olanları da gördük,bu bir düşünce akımı,bu bir zihniyet çıkardıkları kanunlarda ,yüz aynaları sırası geldi mi alınlarını secdeye koymakla övünenlerin işte gerçek yüzü
manidardı
Saygılar
Herkes, her şeyi "meşrebine"
göre anlıyormuş...
"Çocuk istismarı yasasını"
savunanlar öyle diyor.
Haklılar galiba...
Bu arada, meşreb,
"huy" demektir.
Bizim, Allah'a şükür
çocuğa tecavüz etme
huyumuz olmadığı için
"çocuğa tecavüz
bir defaya da mahsus olsa
kanunla bertaraf edilemez,"
diyoruz...