gizlenmek adına....
Gizlenmek adına söylediğimiz yalanlar vardır hayatımızda, sevdiğimizi anladığımızda can yakan yalanlarımız vardır.
Ne zaman bir kadın ve bir erkek bir arada bulunsa ve ne zaman bir kadın ve bir erkek birbirini tanımak adına konuşmaya başlasa hep yalanla başlar bir tarafın hikayesi.
Aylarca süren konuşmalarda zor gün dostu olurlar, ağlamaklı günler olur, güldükleri anlar olur, paylaştıkları müziklerin tadını alırlar, bazense sevişme duygularının ısrarı ile yanarlar, bir tarafın köşeye bıraktığı yalan sessiz kalır, izler tüm olanları.
Ve ne zaman bir kadın ve bir erkek aylarca beraber olsalar sevgi boy gösterir, aşk yakar, özlem hadi birleşin der, ısrarla bekleşirler. Bir taraf sevginin altına sakladığı yalanı fark eder, dönemez sevgisinde, aşıktır artık. Kaybetmeyi göze almadığından saklamaya daha bir özen gösterir. Kaybetmek istemez sevdigini, hayatını riske atar ve yalanı masumiyet perdesine sarmaya çalışır.
Masumiyet perdesine büremeye çalıştıkça arkasında bir başka yalanla düzeltmeye çalışır, bir yanlışın arkasında diğer yanlış başlar. Sevgisinin farkına vardığındandır tüm bunları yapması. Aşık oluşundandır, kaybetmek korkusunun şaşkınlığındandır.
Gizlenmek adına söylediği yalanı sevgisinin altında büyüdüğünü görür.
Bahanesi ne olursa olsun yalan artık bir köşede sessiz durmak istemez, konuşmak, haykırmak, kendini tanıtmak ister.
Sevebileceğimizi bilmeden söylediğimiz yalanlarımız vardır.
Masumiyet perdesinin arkasına sakladığımız yalanlarımız geceleri sıyrılır ve yanımızdan ayrılmaz olur, can yakar, kaybedeceğimiz sevgiliyi hatırlatır, artık gecelerin acısına katlanmak zorundayızdır, cezasını fazlasıyla çekmeye başlarız. Her gece aynı sancı ile uyumaya çalışırız, uyuduğumuzda rahat edeceğimizi düşünürüz bilemeyiz aslında rüyamıza yalanın düşeceğini.
Sevdiğini kaybetmekten korkan bir tarafın masumiyetini gizlemesi hiçte kolay olmaz, ateş üstünde kalır, sözcükleri ve cümleleri kullanırken yalanı anlatmak ister, anlamasını bekler, kaybetmek korkusunu yaşatmasın diye yutkunur.
Arık karar vermek zorundadır, yalanı açıkça kabul etmek zorundadır. Masumiyet perdesine gizlediği yalanını çıkarmalı sevdiğinin ellerine sunmalıdır ve razı olmalıdır onun vereceği karara.
İlk defa sevmiş olsa da yapmalıdır bunu, sevgilinin vereceği karar ne olursa olsun uymalıdır, o karara.
Artık bir yalan bir sevginin başlanğıcı olmuştur, bazense bir sevginin bitişi.
Bir yalandır aslında sevgiyi başlatan ve bitiren.
.........
YORUMLAR
**Gizlenmek adına söylediği yalanı sevgisinin altında büyüdüğünü görür.**
Ve buna şahit olmak doğrular bu sözü.
Keyifle okuduğum yazı
**Artık bir yalan bir sevginin başlangıcı olmuştur, bazense bir sevginin bitişi.
Bir yalandır aslında sevgiyi başlatan ve bitiren.**....diye öyle doğru bitmiş ki..
Yazarı kutlarım.
gerçeklerden korkar oldum yalanları duydukça...
hayatımız kaç yalan uğruna kaybediliyor ve kaç sevgiye yenik düşüp geri çekiliyoruz düşünmüşümdür. sonuç kaybetmekten başka değil...
sevdiklerin bile elini bırakıyor işte hepsi bu.
adını unutuyorlar sonra seni.
ve kaybolup gidiyorsun.