- 1109 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
Sam Amcanın Omleti
O bölgenin; en İyi bir omlet ustasıydı. Sam amca
Yılların tecrübesiydi. Artık işini ezbere yapıyordu.
En sevdiği müşterisi Yahudi Rockfield ailesi idi. Adeta parmaklarını yerlerdi, Sam amcanın omletini yerken.
Sam amca para almazdı Yahudi Rockfieldler den. Çünkü; bu tezgahı kurarken az yardım etmemişlerdi Sam amcaya… Aile zengin mi zengin, asil mi asildi.
Sam amca para almazdı ama. Her zaman yüklü bir bahşiş bırakırlardı masaya.
Büyük bir çiftlik te üç köpeği ile birlikte yaşıyordu Sam amca
Büyük kız kardeşi Elizabeth; Britanya da. Küçük erkek kardeşi ise orta doğuda yaşıyordu. İkisinin de durumu iyi idi. Sık sık bir araya gelir görüşürlerdi.
Sam amcanın çiftliği büyük olduğu için; Üç köpeği vardı.
Yaşlı olan Fetoş; çiftliğin iç kısmında. Pkkoş ve Deaoş çifliğin dışındaydı. Yaşlı Fetoş ile Pkkoş u daha yavru iken Ermeni bayan Manukyan dan.
Deaoş uda orta doğuda bir Yahudi den Almış tı.
Neyse gelelim omlete;
Çalışkan adamdı Sam amca. Bu işler plansız olmaz derdi. Geceden başlardı hazırlığa. Kimse uyanmadan düşerdi yola
Maksat; sabaha güzel bir sürpriz olsun!
Kolay gelmemişti bu duruma sam amca. Az mı Kızılderili öldürmüştü bu çiftliği kurabilmek için.
Komşuları ile arası pek iyi olmadığı için müşterileri hep yabancı idi. Avrupalılar, Araplar, Afrikalılar ve Tükler bayılıyorlardı Sam amcanın omlet ine.
Sam amcanın omletinin bütün sırrı da buradan geliyordu!
Sam amca; yumurtayı Afrikalılar dan. Yağı Araplardan. Peyniri Avrupa dan alır. Birde üstüne; Türkiye den kekik ektin mi… Harika olurdu lezzeti.
Omletin bütün sırrı da kekikteydi. Aman kimse duymasın.
Aslında hiç sevmezdi Türkleri ama ne yaparsın? Ekmek parası.
Sam amca en sevdiği köpekleri Pkkoş ve deaoşa tasma takmaz çiftliğin dışın da tutardı.
Sevmediği müşterileri; Tükler ve Müslümanların bahçesine köpeklerinin girmesine göz yumardı. Çocuklarını ısırmalarına için için sevinirdi
Herhangi bir olay olduğunda; "benim köpeğim değil onlar, ben sadece bazen yemek veririm onlara” diyordu.
Ama köpekleri onlara her saldırdığında onları gizli gizli ödüllendirirdi!
Büyütmek lazım dı bu omlet işini. Yoksa Çinli midir, Japon mudur her neyse kapacaktı bütün müşterileri.
Birde elinde orağı ile dolaşan Çekiç kafalı bay Putin oda az değil hani!
Yalnız bu ara Türklere bir haller oldu.
Geçenlerde yaşlı köpeği Fetoşun gayri meşru çocuklarını; Türkler bahçelerinden, ta sam amcanın çiftliğine kadar taşla sopayla kovalamışlardı!
Birde eskisi gibi, pek yemiyorlardı omletinden. Aman canım yemezlerse yemesinler.
Onlara da diğer meşhur spesiyali kol böreği var!
Hem nesi varmış omletinin?
Neymiş; kan kokusu varmış omletinde. Birde civ civ tüyleri çıkıyormuş omletin içinden!
Sam amcanın kabahatimi?
Kırdığı cevizlerden pardon… Tavaya kırdığı yumurtalardan; civcivler çıkıyorsa!
YORUMLAR
Kıymetli dostum çakır-bey
Şu tanımlamanıza bayıldım. ‘’Sam amcanın çiftliği büyük olduğu için; Üç köpeği vardı.
Yaşlı olan Fetoş; çiftliğin iç kısmında. Pkkoş ve Deaoş çifliğin dışındaydı. Yaşlı Fetoş ile Pkkoş u daha yavru iken Ermeni bayan Manukyan dan. Deaoş uda orta doğuda bir Yahudi den Almıştı. ‘’
Değerli dostum. Aslında sam amcanın köpekleri bu üçüyle sınırlı değil ama siz mütevazı davranmışsınız....:)
Kalemine emeğine sağlık
Saygı ve sevgilerimle.
Çakır--Bey
İşin garibi Sam amcaya köpeklik etmek isteyende çok.
İmam Şafii'ye sorulur: -Fitne zamanı Hak ehlini nasıl bulabiliriz? Cevap verir: -Düşman oklarını takip edin, sizi hak ehline götürecektir!..
Ülkemizde olan ise; düşman oklarının kimi hedef aldığını bile bile… Ya düşmanla birlikte olup hak ehline saldırıyoruz!
Yada; sen (a) partisinden sin. Ben (b) partisinden diyerek birbirimizi gırtlaklıyoruz!
Gül hanım: İşte düşmanın asıl gayesi budur!
Bizi birbirimize düşürmek!
Çünkü düşman çok iyi biliyor. Bir olduğumuz sürece… Bir zincirin halkası gibi kenetlendiğimiz sürece. Bizi yıkamazlar!
İçimizde çatlak sesler yok mudur?
Fazlası ile vardır.
Bu ülkeyi ayrıştırmak için, bölmek için: Böğürenler, kuduz it gibi hırlayanlar da vardır.
Lakin… Bir de bu ülke için, bayrağı için, dini için, gözü kapalı ölüme koşanlar da vardır
İşte o Vatan için ölümü göze alanların dışında; diğerlerinin yaptığı kuru gürültüden başka bir şey değildir
Tamam; o gece sokağa çıkmadın. Hiç değilse o gece Vatan için canını siper eden aslanlara çamur atma be vicdansız
Ne mutludur: Bütün şahsi ideolojik hırslarından evvel vatanın birliğine inananlara…
Kendi çıkarını, gelirini vatan için feda edebilenlere…
Ne mutludur; Vatan için ölüme koşabilenlere…
Selamlar olsun.
çakır-bey tarafından 8/24/2016 6:49:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gül ESEN
Sahi bir omlet kaç yumurtadan yapılır ki?
Bazı "güçlerin" bütün yumurtaları kırarak "omlet" yaptığını hiç unutmamak lazım,hiç!
Sam amca (samuel Wilson) et pazarlıyıcısı olarak Amerikan donanmasında levazımcı olarak görev alıyor ve ordunun et ürünlerini karşılıyor et bidonlarının üzerindeki simgeler onun adının kısatılmasıyla belirleniyor...zamanla zenginlikle bir çizgi kahramanı olarak da kitaplarda yer alıyor..Siyonizm şapkasıyla..o siyonizm şapkası uğruna ne canlar alındı ülkemizde ..Rabbim bunun hesabını soracaktır...
Gelelim günümüz tacirlerine 1980 yılından beri ülkemizde olan terörizm olaylarına !
Kahpe içerden olunca kilit tutmaz oğul diyen Dedekorkut'u 15 temmuz gecesinde bir kez daha anladık...Ne kadar çok kahpelerimiz varmış oğul !
Hala daha gerçeği göremiyecek kadar kör insanlarımızda var ya ona yanarım ; yazıp çiziyorlar hala ...Bunlara Kazıklı voyvada gerekli diktatör deyip dururken...Neyseki başlarına bomba ya yağdı da gerçeği gördüler bazıları; bazılarıysa hala akıl tutulmasında ...
Halen daha yahudi piçi TC tehdit ediyor; diyor ki civciv gününü bekleyin ve ekliyor diyor ki "bunlar ne aptal şeyler ben 20 yaşından beri darbe yapma planlarının hazırlığı içindeyim" ; yine de ona Tanrıya tapmadıkları kadar tapmış kişiler var ki ağzına bakıyorlar...Ve geçen hafta ise ; "Haçlılardan niye korkuyorsunuz ki onlar sizin analarınıza ve kızlarınıza birşey yapmaz"..
Bre sünnetsiz! keşiş papaz büyüsü ile milleti kendine bağlamışsın; senin büyün senin gibi aklı kıt olanları bağlar; bizi bağlamaz..Az önce okudum; gazeteye düşen haberde Tümgeneralin günlüğünden Fetönün saçları çıkmış; Bir diğeri tırnağını saklıyor bir diğeri peçetesini yiyor ... Evlenen erkek onun terli atletini giyerek gerdeğe giriyor :) daha neler neler... en yakın arkadaşları anlatıyor biz şoka giriyoruz...bu nasıl bir şirk tir; ki, Allah muhafaza Allaha eş koşuyor ana biat edenler ...
Türkiyedeki Terörizmin adı FPKK dır...ışıd ile aynı amaçları güden şerefsiz mason örgütler...Lakin bize güç yetiremiyeceklerini bildikleri için din üzerinden gizli bir keşişlik yapılanması içindeler ..Her türlü pislikle okullar kurdular bizlerde inandık yazıklar olsun misyonlarına ...O okullarla demir kazık yiyenler aynada kendilerini görmez olmuşlarda beddua eder dururlar ; Gülenin bedduası nasıl kendini bulduysa beddualarınızda sizleri bulsun diyoruz...
Ve Milliyetçilik kurt kafası yapıp gezmekle olmuyor tankın altına yatmakla oluyor... ALLAH Ülkemizin yar ve yardımcısı olsun kal selametle..
Gül ESEN tarafından 8/24/2016 2:53:58 PM zamanında düzenlenmiştir.