- 1136 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Mesafeler Engel Değil
Mesafeler engel değilmiş aşka daha çok baglanıp daha çok seviyormuş insan.İnsan uzakta olunca daha çok sükrediyormuş mesaj atısına arayısına görüntülü konusunca.İnsan daha çok seviyormus özlemek güzel şeymiş yanına gelecegi günü deli gibi bekleyip zaman azaldıkça kalbi çıkıcak gibi heyecanlanyormuş insan.Sabır sabır demekten baska bisey gelmiyormuş elinden dışarıya çıkarken bi tuhaf hissedip hemen eve gitmeyi istiyormus o gelsin beraber suraya gideriz burada piknik yaparız diyormuş.Onunla meşajlasınca hayal kurarken o kurdugu hayale bile mutlu oluyormus.Dayanamayıp aglıyormus cok özleyince insan sonra ondan mesaj geldiginde gözyaslarının yerine güzel bi tebessüm oluyormuş insanın yüzünde.Evet bu zamanda kime güvenilir ki kim bu zamanda edepli sevecek bi delikanlı yok diyenler emin olun ki nasibinizin ne zaman gelecegini bilemezsiniz hemen cıkmaz karsınıza ümidinizi kaybetmeyin ummadık anda karşınıza çıkar ve evleneceğim bi eş adayı dersiniz.
Unutmayın mesafeler engel değildir bunu sorun eden kiişi kısa ve net sevmmiyordur !
YORUMLAR
Merhaba..Bu başlık güzel olmuş.Yıllar önce "Mesafeler yakınlaştırır." diye bir makale okumuştum,başlığı görünce birden aklıma o yazı geldi de paylaşmak istedim.
Dileğince olsun hayat size.