- 562 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kiraya Verilmiş Akıl
İnsanoğluna verilmiş en büyük nimet olan akıl, onu hayvanlardan ayıran en önemli farktır. Bu nimeti kullanmak varken ondan uzaklaşmak, insanı avanakların sınıfına sokar. Düşünmekten mahrum bu sınıf, maalesef ki kandırılmaya en müsait olanlardır.
Bu bahsi geçen vahim durumdaki avanak sınıf, ne yazık ki normal insanların arasına da zorlanmadan karışabiliyor. Son yıllarda müthiş bir hızla artan avanakların sayısı korkutucu bir hal aldı. Üniversiteleri dahi işgal ettiler akademisyeniyle, öğrencisiyle.
Bilgisiyle değil, kiniyle doktora yapmış kişiler üniversitelere akademisyen oldu. Gördükleri her kızıl öğrenciyi kolladılar, destek çıktılar. İstanbul Üniversitesi gibi gerçek bir ilim yuvasında bile, kızıl avanakların terörist marşı söyledikleri duyuldu.
Bilirsiniz, bu kızıl avanakların en sevdiği yer üniversitelerdir. Buldukları her fırsatta üniversiteleri eylem alanına çevirdiler. Gericilere karşı mücadele verdiklerini söylediler fakat hep yakıp yıkmaktan başka bir icraatları yoktu. Özgürlükten yanalardı ama kendilerinin dışında görüş kabul etmiyorlardı.
Akıllarını Moskof’a vermiş bu kızılların, kendileri gibi düşünmeyen kişilere karşı palayla saldırdığı bile görüldü. Akla gelecek tüm alçaklıkları yaptılar. Çağdaşlık deyip, her türlü ahlaksızlığı yaygınlaştırmaya çalıştılar. İnsanların dinleriyle alay ettiler, ırklarını yok saydılar.
Ülkenin geleceği olan üniversiteleri neredeyse ele geçirmiş olan bu kızılların, bizler için ne kadar tehlikeli insanlar olduklarını ne zaman anlayacağız ? Görüş zenginliği deyip, vatanın bölünmesi gerekliliğinden bahseden bu tescilli hainleri ne zaman düşman olarak göreceğiz ?
Bizim milletimiz saftır, iyi niyetlidir, görmesi gereken çoğu şeyi geç görür. Yalnız, üniversitelerde sayıları gittikçe artan kızılların art niyetleri, artık en safının bile fark edebileceği büyüklükte bir tehlikedir.
Teröre destek vermeyen öğretim üyelerinin kolonlara fotoğrafları asılıp, fişleniyorlarken nasıl bir aydın gençlikten bahsedilebilir ?
Bu meselenin siyasi görüşlerle bir alakası da yok; tamamıyla ülkemizin geleceğini ilgilendiren bir meseledir. Her ne görüşten olursak olalım, tasmasını Kandil’in tuttuğu bu kızıllara karşı ortak bir mücadele verelim.
Unutmayın, bugün üniversitedeler; yarın ise her yerde!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.