- 876 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gene Hafta Sonu
Ne yapıp edip beceriyorsun ya beni böyle ters yüz etmeyi. Sana helal olsun. Başka kelime bulamıyorum. Her gelip gidişinde bir deprem yaşıyorum..
Hele de yatılı misafir getirdiğinde ..
Kendini çokmu şirin zannediyorsun? Biraz konumunun adamı ol. Sen her zaman haklı olamazsın, zaten hiç bir zamanda olmadın..
Misafirine ve sana Allah rızası için hizmet ediyorum. Sen mutlu olasın diye deyil. Ben senin hizmetçin deyilim ki..
Biraz yürek bırak ta çoğu şeyden pişmanlık duymayayım ve seni görmek isteyeyim..
Offffff gene geldi dedirtmesen iyi olmaz mı ?
Bir daha yatıya misafir getirme. Düzenimi bozma. Beni sitrese sokma. Telefon da açma. Çünki o zaman bile benim tansiyonumu fırlatıyorsun.
Ya sen benim hasmımmısın. Beni ne hale getirdin farkında deyilmisin?
Konuşmalar hep hakaret, tenkit, yaralama..
Çok ta meraklıydım senin arkadaşlarına..
Her defasın da yav onlar benim arkadaşım. Sen ne diye arıyorsun. Niye arayayım ki..
Sen onlarla konuşurken bile lafarınla iyneliyorsun. Ben orada isem toparlamaya çalışıyorum. Gerisinden bana ne.
Bir laf atıyorsun, iştirak etmemi bekliyorsun konuşurkende azarlayıp beni mahçup ediyorsun..
Ben ne senin arkadaşlarınla, ne de seninle bir arada olmaktan keyf alıyorum yanılgısına düşme.
Benim ki sadece mecburiyet..
Sen hep benim seni mahvettiğimi, davranışlarının müsebbibi olduğumu diyorsun ya..
Yanlışsın, bir gün doğruyu anladığında geç olacak..
Ben çoktannnnnnn vazgeçtim senin beni anlamanı ummaktan..
Selametle, yolun, işin iyi olsun da o gelmediğin dört günde ben kendimi toparlıyamıyorum. Öyle çabuk oluyor ki hafta sonu. Sonra hafta başının gelmesi bana üç yıllık bir süreç..
Of ya beni ne hale getirdin. Sen ne zor bir insansın.
Düş yakamdan düş..
Belkide beni değirmen taşı altında öğütmenden dolayıdır yalnızlığı sevmem..
Not: Bu mektubu okuduğum da . O evladı çok ayıpladım..
Nazlıgelin
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.