- 1074 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İNSAN BİRAZ UTANIR !
Yüce Allah(c.c.) ve sevgili peygamberimiz Hz. Muhammed(s.a.v.) in , hiç bir yalakalığa ve yavşaklığa asla hiç bir ihtiyaçları olmamıştır ve de olmayacaktır da.
İnsanlardan bekledikleri, yalnızca insanlık, hayvanlar ve doğa adına hayırlı işler yapmalarıdır. Sevap kazanabilmenin yolları çok açık ve nettir. " İYİLİKLER YAPACAKSIN " ... Bırak yalaka yavşak dalkavuklukları da sadede gel. Ne yaptın insanlık, hayvanlar ve doğa daki ihtiyaç sahipleri, darda, zorda olanlar adına? NE YAPTIN?
Hala mı yalaka yavşaklıklar? Bir ayağınız çukura çoktan girmiş zaten. Ama hala, mırıl mırıl dua gücüyle cennete erişmek derdindesiniz... İnsan biraz utanır be ! UTANIR! Bu yaşlardan sonra da sizlerden ne köy olur ne kasaba. Bunu Allah çok iyi biliyordur eminim...
Sensin benim ulu rabbim, ulu nebim... Eeee ? Bunu fark etmen ne güzel. Ne yapalım şimdi? Benim ne olduğumun bilincindesin gibi... O halde icraatlarına bakacağız. Senin icraatların nedir ??
Ulan ... Bu kadar zor muydu bunu dahi anlamak ya da anlatmak ? Bedavacı pastacılar sizi ... Yok öyle bedavadan baklava börek... Kendi elinle fakir, fukaraya yoksula ne verdir? ne veriyorsun? ... Of of... Ot olsa anlardı ot!..
YORUMLAR
Anlamak...
Nefsini, hırsını, tamahını öteleyip, vicdanını rahatlatma yolunda, aklı ile yüreğini yarıştıran kişinin veya kişilerin işidir hocam. Hatta Hak aşkının kendisinde vücut bulmasına müsaade eden ve bunun bilinciyle hareket eden kişinin işidir.
Tebrik ve saygımla