- 799 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Cemile Bibi
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
"Sağır Kurbağanın izinde" isimli bir kitabınızın olmasının verdiği güvenle, her ne kadar yapılan
yorumları okumasanız da ben yine de yazınıza yorum yapacağım.
Lise yıllarımızda Edebiyat hocamız bize bir yazı verir, yazıdaki taç cümleleri bulmamızı isterdi.
Bulduğumuz cümlelere göre de not alırdık. Onun sınav sistemi de öyleydi.
Taa o zamandan beri bir taç cümle bulma tutkum var. Okuduğum her yazıda bir çuval pirincin
içinde taş arar gibi o cümlelerden ararım. Sizin bu yazınızda da aşağıda bir kaç örneğini verdiğim ve daha bir çok cümlenin olduğu gibi;
"...acısı derdi sakalından uzundu."
"Yüreğinde her geçen gün daha da harlanan bir ateşle..."
"Sarı soluk gözlerinin en derinlerine ulaştırdım bakışlarımı"
"Ay mı bibimin yüzü kadar aydınlıktı yoksa bibim mi ay kadar aydınlıktı"
Sizin yazılarınızın hararetli bir okuyucusuyum.
Yapılan yorumları okumamış olmanız hiç önemli değil.
Ben sadece hissettiklerimi yazıyor ve mutlu oluyorum.
Saygılarımla...
Hatice Dökmen
Beni onore ettiniz. Ancak okumadığım konusunda siteminiz var. Kesinlikle okuyorum.
Uzun zamandır sayfamda yoktum ve son günlerde girmeye başladım. Sayfama yeniden girmeye başlamam depolama amaçlı. Kitaplarımı muhafaza edebileceğim en iyi yöntem bu diye düşündüm. Şu sıralar bir şiir ve bir öykü dosyasını toparlama safhasındayım yani siteye girip uzun uzun kalacak zamanım yok. Amam inanın ki yorumları kesinlikle okuyorum.
İlginiz için çok teşekkür ederim.
Selam ile.