- 1305 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kendi Gerçeklerim (Deneme)
Bu gün; belki bazı yaşanmışlıkları bazı anıları hatırına gelmeyecek kadar unutmak istersin.Kaçıp uzaklaşmak her şeyden, herkesten.Uzun uzun bağıra bağıra kalbinin en şiddetli sesi ile haykırmak istersin içindeki nefreti.Susarak elde edemezsin hiçbir şeyi.İnsan kırıldığı yerden kanar kırıldığı yerden ağlar ve kırıldığı yerden tamir görmek ister amma velakin hayat bazen bu tadilatlara izin vermez.Sen yaralarını kapatmaya çalıştığını zannedersin.Ama kabuk tutmuştur,hala bahse konu olan acıların yerli yerindedir.Unutmaya çalıştıkça unutamadığını fark edersin.Kaçıp gitmek istersin bir başına.Ama yapamazsın.İnsan oğlu acılarından kaçarak her şeyi biriktirir olması gereken şey durup acılarınla hatalarınla yüzleşmektir.Çoğu kişi bunu yapamaz.Benim gibi.Yapamadım kendi gerçeklerimi görmekten sürekli kaçtım.Gerçek dostlarımın uyarılarına hiç aldanmadım.Sürekli hatalar üzerine hata katmaya devam ettim.Ölçüsünü ayarlayamadığım bir sevgi sundum karşımdakine.Ama bu ölçüyü fazla görüp ağır geldi yüreğine kolay olanı yapıp aklını dinledi gitti.Kalbi şuan pişmanlıkla kavruluyor biliyorum.Çünkü ben hislerime kendimden daha çok güvenirim.Ama insanoğlu pişmanlıkla olan sınavını kaybetti.Ayette de dediği gibi ‘Kimseyi benden çok sevme onu senden alırım’ her şeyin açıklaması buydu.Benimde hikayem burada başlıyor.Bir zamanlar hiç takmadığım bir insana zamanı gelince it gibi bağlanmak oldu.Sonu hüsran oldu belki ama ben yaşadığım hiçbir şey için pişman değilim.Sadece yaşadığım pişmanlık; bu saatten sonra bir insan yüzünden başka insanlara olan güvenimi kaybettim.Bir başkasına tekrar adı aşk olan duygularla yaklaşamamak olacak.Sevmek fiilini belki bir daha gerçekleştiremeyeceğim.Ama hiç ummadığın bir anda öyle bir soğukta güneş açacak ki bu yüreğe mutluluktan deliye dönecek bir evveli hisseliyat olacak.Ben nasibimden öte bir şeye razı değili.Her şey tam iken şu anda sadece huzur arıyorum.Tekrar nefes almak istiyorum.Varlığına hamd-ü senalar edeceğin bir insan olmalı hayatımda.Zor bir istek ama Rabbimin kaderine yazdığı ile mutlu olmak var bu da paha biçilemez bir servettir.Ben ise teslimiyet yaşamak için devam edeceğim.Çünkü hala dizlerine kapanıp ben ağlarken başımı okşayacak bir annem var.Tek kapım tek dayanağım var.Benim başımı taşıyacak bir omuz bir diz var….