- 1088 Okunma
- 12 Yorum
- 1 Beğeni
Kibele mi, Kader mi
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Profesörün alnı ışıkta parlıyordu. Tombul kolunu başına sürüp terini sildi. Eldivenli kalın parmaklarının uçlarıyla gözlüğünü düzeltip yüzüne muzip ifadesini taktı. ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
Sizi ilk defa okuyorum, ne yalan soyleyeyim gune gelmeseydi okuyacagimi düşünmezdim. Bu nedenle secki bu acidan cok degerli, bazen kacirdigimiz sanslari onumuze koyuyorlar boyle. Oyku kitabinizdanmis, sasirmadim. Zira baya ustaca geldi kalem diliniz. Kurgu cok enteresan ama. Yani ters kose. Boyle bir son beklemiyordum dogrusu. Ve Profesör kaderi ya da kibeleyi yatirirken onun sirtinda kursun oldugunu bilmiyor muymus, eger oyleyse orasi biraz nasil diyeyim gercek dışı geldi, bu oykuye de gercek dışılik yakismaz. Bir baska dikkatimi ceken nokta da profesör un kader ismine cok cabuk ikna olmasi.. daha nedenini bile ogrenmemisti oysa ki...
Curetimi bagislayin, ama bir yazar mutlaka iyi ve kotu geri dönüşleri gormek icin paylasmak ister yazdiklarini, tabi bunu yapan kisinin tamamen artniyetsiz olduguna inanirsa:)
Tebrik ederim. Gercekten guzel oykuydu.
küsss tarafından 12/7/2015 2:49:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kısacık cümlelerde kelimeler taşıdıkları anlamların çok daha fazlasını yüklenmişler.
"Sadece kirpik kıvrımı kadar baktı Gülsüm," "yaşları kirpiklerinde oyalamaya çalıştı." " isyanlarını durduramadığı gözlerini de alıp çoktan laboratuvarı terk etmişti." bu ustaca kurulmuş güzel cümleler okurda şiir tadında bir hüzün yaratıyor.
Kaleminize sağlık,