- 695 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HER DİLDE AŞK ( adı nisan )
Biz kocaman sevgimizi küçücük yüreğimize gömdük dev gibi dediğimiz aşkı gözümüz de çok büyüttük, yaşadık yalanı dolanı, nice ihanetler sevgisine karşılıksız ölenler gördük.Terkediliş dediklerimizi hayatın anlamlarına böldük, ya biz gittik bu dünyadan ya da aşklarımız. Bir ayrılığın kaç ömüre hesap geldiğini sorduk duyunca da çöktük. Veya geri dön ey giden sevgili diye ağlaya ağlaya sövdük, sevdik belki de gözümüz hiç bir şeyi görmeksizin dövündük. Akşam yastığa başımızı koyduğumuz da mutluluktan haykırmak yerine elimizle ağzımızı kapatarak gülmek niyetine, rüyalarımız da gerçekte arayıp ta bulamadığımız huzuru bulmak sebebine, ey allahım bana sevgime saygı duyacak , yüzüme gülecek bir aşk nasip et dileğiyle, yalvarmak istemek allahtan beklemek ne zaman bulacak beni diye isyan etmemektir kadere . Heyecanlanmak ilk buluşma da kalbinin atış hızını eşitlemek yağmurun cama vuran sesiyle sessizce beklemek bir ömür . Bastırmak hüzünlerini gözyaşlarına boğularak hıçkıra hıçkıra ağlamaksa aşk ben aşık oldum demeli insan . Aşklardan yaz adı nisan hiç farkeder mi beyazı , siyahı, dini, ırkı, aşkın dili yoktur dünya da aşk tek bir lisan.
Servet konaçoğlu
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.