- 763 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÖÇMENLERİ RED EDEN BATI…
Medeniyetin beşiği(!)Demokrasinin bî tamam uygulandığı ve insana en yüksek değerin verildiği medeniyet kıtası Avrupa! Kendi medeniyet gelişimini sağladıktan sonra Afrika’nın ve Asya’da ve dünyanın bilmem neresindeki insanlara medeniyet(!), demokrasi götüren batı dünyası.
Her medeniyet götürdüğü bölgeyi ve ülkeyi kan gölüne çeviren, bütün zenginliklerini sömüren ve kurulu ne kadar düzen varsa yerle bir eden; ülke içinde insanları bölüp, bir daha bir araya gelemeyecek şekilde aralarına kan davası koyan mükemmel(!) batı!
Tarihi boyunca her gittiği yerden, her girdiği yerden o bölgenin bütün imkân ve zenginliklerini sömürmüş ve geriye kurumuş, fakirleşmiş ve Hıristiyanlaşmış topluluklar bırakan, gittiği yere maddi zenginliklere sahip olurken kültürünü, dinini, dilini ve egemenliğini bırakarak çıkar batı!
Sebep oldukları savaşlar ve iç harpler nedeniyle ülkeler içinde ve ülkeler dışına taşan göçmenleri, daha iyi bir hayat sürebilmek için canları pahasına Batı ülkelerine gitmek istiyor. Bunun içinde kara yolu ve deniz yolu ile yollara dökülen ve onbinlerce ölümlü kazalarla telef olan insanların hali batı dünyasının kılını bile kıpırdatmıyor. Yüreklerinde en küçük bir acıma duygusu bırakmıyor.
İnsanlar sahillerde yollarda ve silahlı askerler arasında kendilerini, çocuklarını, ellerinde olan kıt imkanlarını tüketiyor fakat batı dünyasının önderleri kıllarını bile kıpırdatmıyor.Neden?!
Gidip sömürdükleri ülkelerin varlıklarını sömürürken gözü doymayan batı dünyası göçmenler için elini cebine atmaktan imtina ediyor. O insanların birazcık rahat etmeleri için bile küçük fedakârlıklarda bulunma erdemini göstermiyor. Neden?!
Türkiye, Lübnan ve Ürdün milyonlarca göçmeni barındırmaya çalışırken batının kılını kıpırdatmaktan imtina etmesi “nedenlerimizin” sayısını artırıyor elbette.
Türkiye sömürmediği ve mazlum gördüğü göçmenler için 7,6 milyar dolar gibi bir parayı harcamış olduğu halde; zengin ve gelişmiş, medeni(!) demokrat(!) batı dünyasının tamamı 417 milyon dolar para harcamış ve bunun sadece 160 milyon dolarını Avrupa ülkeleri vermiş. Yani Avrupa’nın, Hıristiyan batının, “anneleri ceplerini sırtlarına dikmiş” elleri bir türlü ceplerine gitmiyor.
Bütün bunların sebebi ne olabilir sizce?
Elbette bu zalimliğin, sömürünün ve bâhilliğin, cimriliğin bir sebebi var!
Batılı ilk önce kendinden olmayan hiçbir kavmi milleti ve insanı insan olarak görmüyor.”İnsanlığın insan olmayan örnekleri” (Lort Gladiston) olarak görüyor ve yardıma değer bulmuyor. Aktüaliteyi takip edenler bilirler Macaristan’da göçmenler Polis kordonu içinde bulurken bile görevi haber yapmak olan gazeteci göçmenlere hakaret edip tekme atıyor.
Yani siz hangi nedenle olursanız olun, hangi düşünce ile sığınırsanız sığının siz Batının dinini kabul etmedikçe asla size iyilikle yüreklerini açmayacaklardır. Siz dininizi değiştirip onların dinine girseniz bile siz daima 2. Sınıf insan olarak kalacaksınız.
Haçlı ordularının Bizans’ı geçip Anadolu’ya geldiklerinde yine kendi dinlerinden olan sinden ve inancından bir insanları soyup sömürdükleri gibi insanları katletmişler ve çocuklarını bile şişlere geçirip kızartmış ve yemişlerdir. Bu batı aynı insanların torunlarıdır ve düşünce ve anlayış olarak kendinden olmayanlara karşı bil hassa bir milim bile farklı değildir. Farklı düşünmemektedir.
Demokrasinin beşiği İngilizler Arabistan yarımadasında işgal ettikleriz toprakları savunan Osmanlı-Türk askerlerini asit havuzlarında öldürmüş, ölmeyenleri ise, gözlerini kör ederek teslim etmişlerdir. Tarihin haçlı orduları ile yüzyılımızın ve günümüzün haçlı anlayışı arasında hiçbir fark yoktur.
Batılı devletlerden bazılarının Hıristiyan olmayanları ülkelerine kabul etmeyeceklerini ilan etmeleri neyin ifadesidir. Kanada’nın yapılan yardımlar kadar yardım yapacağını bildirmesi ne almama gelmektedir. Yani” halktan herhangi bir yardım gelmezse bizde yardım yapmayacağız” demek değimlidir?
İslam ülkeleri batının Müslüman’a ve Müslüman ülkelere bakışını görüp, politikalarını ona göre belirlemelidir. Müslüman göçmenler için ortak politikalar belirleyip göçmenleri kendi içlerinde eritmelidir.
Müslüman ülkeler ortak politikaları ile İslam dünyasındaki savaşları birlikte bitirmenin yollarını aramalıdır. Yoksa Batılı ülkeler içinde eriyip gidecek Müslümanlar kaybetmek bir yana geleceği konusunda endişeli ve daima nüfus kaybeden ve yaşlanan ülkelerini taze kan ile yenilemelerine neden olacak ve bu ülkelerin ömrünü uzatacaktır.
Bizden söylemesi…
Mustafa Göktekin
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.