- 738 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
7.HAZİRAN SEÇİMLERİ ARDINDAN
7 HAZİRAN SEÇİMLERİ ARDINDAN Hazırlayan: Ertuğrul Çaylar
Nasrettin hoca’ya sormuşlar. “Hocam: eski aylar ne oluyor, onları ne yapıyorlar? Hoc da; “Evladım, Eski ayları kırpıp, kırpıp yıldız yapıyorlar.” demiş. Asıl bizim sorumuz şu: eski siyaset adamlarını ve eski siyasi partilerini ne yapıyorlar? Açıklayalım;
Siyasi partiler mutlaka bir fikir, bir dünaya görüşü üzerine bina edilir. Sınırları içinde bulunduğu milletin inancını ve kültürünü taşıyan milli iradelerinden doğarlar. İthal fikirler ancak diktatörlar tarafından kabul ettirilir. 1968 Mitosu bu ithal ve ideolojik partilerin ve 3. Dünya ülkelerinin ortadan kalktığı tarihtir. Türkiye Cumhuriyetimiz 1920 de meclisini açmış, İlk anayasasınıda koymuştur. Kurtuluş savaşıyla bağımsızlığını almış olan bu millet, Hilafeti kendisi kaldırmış değildir. İslam ülkeleri Cumhuriyetlerini ilan etmelerinde bir engel yoktu. Çünkü bu cumhuriyetlerin evveliyatı da hilafete bağlı birer valiliktiler. Hilfeti kaldırttıran İngilizlerdi ve Tercüme odalarında büründükleri yeni kimlikleriyla Avrupa hayranları olan, kuvayı milliyecilerdi. Üç yıl içinde meclis tasfiye edilmişti. 1924 de meclisin aldığı kararla hilafet kaldırılıyor. Halkın yaptığı itirazlara cevap şuydu: Biz üç yıl evvel doğmuş çocuğa yeni isim koyduk.
Türkiye Cumhuriyeti Devleti ve Ak Perti hükümetleri dünyanın diğer devletlerinden ayrı bir misona sahiptir. Dikkat edilir ise, mağdur milletler ve yerlerinden çıkarılan her millet neden; Türkiye Cumhuriyetine sığınıyor? Çünkü: Biz bir Hilafet devletinin mirasını taşıyoruz. İngiltere de İngiliz, Fransa da Fransız, Çinde Çin ve Rusyada Rus yaşar. Amma Osmanlı mirası olan Türkiye Cumhuriyetinde Müslüman olan herkes yaşar. İdaremizi kabul eden hırıstiyanlar ve Yahudiler de, bizde dininde hürdür.
Tarih boyu yahudi ve hırıstiyanlar kavram kargaşasıyla dinimize milletimize yapmadığını bırkmadı. (Aliimran 78) “Hırıstiyan ve Yahudilerden bir fırka vardır ki; onlar Allah’tan gelen kelime ve kavramları eğip bükerler ve değişik anlamda kullanırlar.” Yani istismar ederler. CHP ve MHP ile HDP ayrıca tahşiyeci basın mensuplarının anlamak istemedikleri de, bu konudur. Bir parti ve basın bu konuyu bilmiyor olamaz. O vakit o partiye ve basına ayrı anlam vermek zorundayız. “Fikir ajanı.” Kemal Kılıçlar’ın %60 lık sırrı burada yatıyor. Yazar Franz Kafka bunu şu cümleyle açıklamıştı. “Türk aydını, tercüme odalarında yeni kimliğine kavuştu.” Çünkü: çevirmenler hep yabancı fikir ajanlarıydı.
Haber Türk TV de 06.07.2015 saat 24.00 devam eden Türkiyenin Nabzı programında Ak parti ve Sayın Erdoğan’ın değişmesi gerekir diye tartışıyorlardı. Ey! Profesör ve Doçent olan konuşmacılar: 1789 icadı fikirleriniz, 1968 Mitosu ile son buldu. İran ile başlayan dünyadaki değişimlerini her millet tamamladı. Darbelerle değişimden uzak tutulan Ülkemiz, Ak Parti ve Sayın Cumhurbaşkanımız vasıtasıyla değişti bile. Değiştirilmesi gerekenler, Partileriniz ve sizlersiniz. Kendi ağzınızla söylüyorsunuz. Davutoğlu YENİ CUMHURİYET diyor. Bende size söylüyorum. Ak Partiye karşı Cumhuriyet mitiglerini düzenlayenlar 2.Cumhuriyet demişlerdi. Bende, diyorum ki; 2002 de doğan çocuğa çoktan ismi de koyulmuştur. Yani % 90 Müslüman halkın Cumhuriyeti de, İslam Cumhuriyetinden başkası olamaz, herhalde. İşte şimdi biz, Ak Partililer de, eski partileri kırpıp, kırpıp dernek yapıyoruz. 07.07.2015
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.