- 828 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ALLAH BİZİ GÖRDÜ
RABBİM BİZİ GÖRDÜ
Günün birinde okullar tatil olmak üzereymiş,
Öğretmen: Çocuklar, sizi pikniğe götürmek istiyorum demiş. Her öğrenci kendi yiyeceğini ve içeceğini alsın pikniğe hazırlıklı gelsin demiş.
Yusuf:- Öğretmenim meyve de alalım demiş.
Öğretmenleri: - Haklısınız çocuklar demiş. Hiç piknik meyvesiz olur mu? Demiş.
Öğretmen: -Her öğrencim istediği meyveyi alsın bir tane de elma getirsin, demiş. Çocuklar evlerinden kırmızı elmalarla piknikteki yiyecek ve içecekleri almış sevinçle okula gelmişler. Servis minibüslerine binip piknik alanına varmışlar. Servislerden inip yemyeşil ağaçların altında piknik hazırlığına başlamışlar. Cağıl cağıl akan dereler, mis kokulu çiçekler, cıgıl cığıl akan çeşme suları, buz gibi tatlı Abı Hayat misali şifalı su varmış.
Öğretmen:- Öğrencilerim yanıma gelsin, diye seslenir.
Ali :- Öğretmenim getirdiğimiz elmaları yiyelim mi? Der.
Öğretmen: Tamam çocuklar, her öğrencim, ”elmalarını hiç kimse görmeden” gizlice elmasını yesin demiş. –“Kimse sizi görmeden, elmasını yiyene hediye olarak çikolata vereceğim,” diye ödül vaadetmiş.
Öğrenciler sevinçle kıpkırmızı mis kokulu elmasını alıp hiç kimsenin görmeyeceği yerlerde elmayı yemek için tenha, ıssız yerler aramaya başlamışlar. Birbirlerinden saklanarak gizlice, habersizce dereler, mağaralar arayıp tek kalınca elmalarını yemiş. Öğretmenin yanına gelmişler.
Çocuklar: Öğretmenim beni hiç kimse görmeden elmayı yedim çikolata ödülünü istiyorum demişler.
Öğretmen: -Çocuklar hiç kimse görmeden elmaları yediniz mi? Demiş.
Çocuklar: - Evet öğretmenim, saklıca yedik, hiç kimse bizi görmedi.
Ali:-Öğretmenim! “Yusuf elmasını yemeden getirdi” demiş.
Öğretmen:- Yusuf sen elmanı neden yemedin?
Yusuf: - Öğretmenim beni gören vardı, siz kimse görmesin dediniz. Ben dereye gizlendimse beni Allah gördü, taşların içine gittim Allah yine gördü, mağaranın en karanlık bölümüne girdim karanlıkta beni Rabbim görüyordu, nerede gizlendimse beni Alemlerin Yüce Rabbi olan Allah bizi görüyordu.
Yusuf: - RABBİMDEN gizli olamaz!!
Yusuf:- Bizi “ALLAH HER YERDE VE HER ZAMAN GÖRDÜĞÜ” için elmayı yemeden getirdim, demiş.
Yusuf:- Arkadaşlar Allah bizi her yerde ve her zaman görüyor! Biz Allah’tan gizli gece veya gündüz hiçbir iş yapamayız.
“Karanlıkta (gece) karıncayı gören Allah var.” Unutmayın çocuklar!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.