- 969 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ZAMANSIZ AYRILIK..
Nedir bu kaos neden? SEVDİĞİMİ ZANNETTİM ,, AMA SEVMEK İÇİN ÇOK EMEK VERMEK GEREKİR BUNU ANLADIM.EN UFAK BİR RÜZGARLA DENİZ SENİ YUTUYORSA BU FIRTINAYLA YAŞAMAN İMKANSIZ KIZIM..YORULDUM ARTIK DEĞİL FIRTINALARLA BOĞUŞUP GALİP GELMEK,, BEN MELTEMLERE BİLE TAHAMMÜL EDEMEZ DURUMDAYIM .. GİT HADİ GİDEBİLDİĞİN YERE KADAR .. ONUNLA DOĞMADINKİ ONUNLA ÖLESİN..HAYAT BU ONUNLADA YAŞARSIN AMA ONSUZ DAHA İYİ YAŞARSIN.. KULLANILMIŞ OLMAKTI EN ZORUMA GİDEN..HEP SEVDİM SENİ DERKEN BİLE SEVMEMİŞ OLDUĞUNU ANLIYORSUN . SEVEN İNSAN SEVDİĞİ İÇİN MÜCADELE EDER..SAVAŞIR KAYBETMEKTEN KORKAR .. SENİ SEVİYORUM ÖMRÜM VAR OLDUKCADA SEVECEĞİM DİYE SÖZ VEREN İNSAN,, SENİN RAHATSIZLIKLARININ NE OLDUĞUNU BİLİP ONA GÖRE HAREKET EDER YOK . YOK BEN BÖYLEYİM BENİ OLDUĞUM GİBİ KABUL EDERSEN ET, ETMEZSEN YOLUN AÇIK OLSUN DİYORSA O SENİ SEVİYORUM DİYEN İNSAN.. BELLİKİ SENİ HİÇ SEVMEMİŞ,, YALANLARIYLA SADECE OYALAMIŞ SENİ .. BUNU ANLAYALI ÇOK ZAMAN OLDU ASLINDA ,, SENİN İÇİN HİÇ BİR FEDAKARLIK YAPMAMIŞ BİRİNİN SENİ SEVİYORUM DEMESİDE YALAN.. İŞİNE GELDİĞİNDE SEVİYOR .. SEVGİ O KADAR KOLAY DEĞİL ÖZVERİ İSTER, FEDAKARLIK İSTER, GAYRET İSTER.. KURU KURU SEVİYORUM DEMEKK KOLAYA KAÇMAKTIR ..SEVİYORSAN SEVDİĞİNİ GÖSTERECEKSİN.. SÖZDE DEĞİL ÖZDE OLMALI SEVGİ.. İYİDE SEVDİN MADEM NEDEN BU BİRLİKTELİĞİ HEP KENDİ MENFAATİN İÇİN KULLANDIN.
KARŞINDAKİNİN İNSAN OLDUĞUNU UNUTTUN,,SADECE SENİN İSTEDİKLERİN OLSUN SEN MUTLU OL RAHAT OL,, BUMU SEVGİ ,BUMU AŞK...AŞK ÖZVERİ İSTER .. GAYRET İSTER ..ÇABA İSTER ..HEP ALMAK OLMAZ AŞKTA,,,
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.