- 3722 Okunma
- 14 Yorum
- 12 Beğeni
.............
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Bu sabah kıyıya terkedilmiş koca bir kimsesizlik taşıyorum yüreğimde.Omuz başlarıma oturmuş koca bir yetimlik bir de.
İki elimi çıkarmadan cebimden gezinmek yalnızlık üzerinde,yarım kalan hangi şiiri tamamlayacağım düşünüyorum sensizliğin kol gezdiği bu karanlık şehirde.
Ya; kör bakıyorum gördüklerime, ya; kulaklarımı tıkıyorum duyduklarıma. Kaç bahar ayrılık koktu üzerimde. Kaç mevsim daha sen diye esecek üzerime? Hangi ölümün tarifi kolaydı ki sevdiğim? Hangi can kolay teslim edildi ki söyle de bileyim.
Parçalanmış bir yüreği taşımak zor geliyor avuçlarıma, kaldıramıyorum bir kalabalığın içindeki mahzun yalnızlığımı işte.
Biliyorum yüreğin eskisinden daha kalabalık sana göre, kimsesiz çığlıklarımı bırakacağım bir yerim yok benim şimdilerde.
Buz gibi bir (veda)duvarına yaslanarak yaşlanmayı bekleyen bir yüreğim işte
Sıralanmış yamalı umutlarımın ağzını dikiyorum, bana bırakılan siyah gölgelerin serinliğinde yüreğime yağmış son yağmuru seyre dalıyorum.
Bilirsin,
Ne zaman yağmur yağsa. Yüreğim toprak kokardı sana. Gözlerim yokluğuna ağlar
içimdeki gökkuşağı her yağmur sonrası yine sen diye açardı. Kıyameti düşleyen gözlerim ağlamazdı, ve sana susamış yüreğim senden başkasında asla can bulmazdı.
Sırtımda kurumayan bir aşkın teri var şimdi. Her an bir dua gölgesine bırakılan bir yüreğin sızısı var. Dilimin demediği, gönlümün gördüğü daha neleri var.Neyleyim
bir dilin söylediğine yüreği ikrar vermeyene. Bekle göreceğin günler var.
Bir şehir yıkıldı üzerime, enkaz altında kalan bir yüreği yaralı taşıyorum şimdi ömrümün yettiği yere.
Şimdi her şeyi at bir kenara da, gidişini izle! Ezberimde kalmış onca şeyi düşündükçe yüreğim aklıma sığmayan bir bilmece.
Günü geceye teslim eden
Yüreğimizi de iyi bilir elbet, insan andığına yanmadıkça göçüp gitmezmiş yalan dünyadan.
11/06/2015
YAĞMUR SONRASINDAN...
...
YORUMLAR
Görseli ve içeriği ile hatta görselindeki dizeler ile o kadar çok şey yazdırır ki bu yazı.
Gönle düşmek kadar, düştüğün gönülden nasıl gittiğin çok önemlidir. Hayat her daim yukarı çıkılan bir merdiven değil elbette. Her çıkışın inişi mevcuttur. Çıkarken iyi isen inerken de iyi olmak zorundasın. Çünkü: seni incitip kıranlara karşı dik durmak en büyük erdemin ve şiarındır.
Günümüzde maalesef artık bunu yaşamak nerede ise imkansız. Çünkü, yürekler artık birer yedek cep taşımaya başlamış. Nasılsa hazırda biri vardır ve zemin çoktan inşa edilmiştir. Hele de bu zemine arkadaş(!) mavalları ile fayans döşemeleri yok mu... İnsan ister istemez PES diyor be canda cananım...
Yürek sıvalarını dökse de altındaki duvar hala sağlam kalmışsa insanın altından kalkamayacağı hiç bir yük, ya da başaramayacağı hiç bir güçlük yok...
Yeter ki insan önce Allah'a sonra ise sadece kendine tutunsun.
Yüreğin hep huzur ve sağlıkla vursun canda cananım.
Funda SAĞLAM
hepimizin yüreğindekini iyi bilendir be can...
çok tşkler sevgimle..
öpüyorum yüreğinden
sevgiyle
Günü geceye teslim eden
Yüreğimizi de iyi bilir elbet, insan andığına yanmadıkça göçüp gitmezmiş yalan dünyadan.
:(
her şiiriniz bir başka derya
her yazınız başka bir dünya
içinde her insan kendinden bişeyler buluyor işte
yüreği büyük insan
kalemi bir ok gibi içimize oturan kıymetli hocam
yine harika bir sunum olmuş gönlünüze selamet versin mevlam
çok seviliyorsunuz
çok.
kutladım saygımla
( Yüreğimizi de iyi bilir elbet, insan andığına yanmadıkça göçüp gitmezmiş yalan dünyadan.)
Listemde arkadaşımsınız. Yasaklı, engelli değilsiniz.
Yürekten hissettiklerinizi, kaleminizden bizlere ulaşan sevda aşk acı sızı yalnızlık dolu üzücü satırları okudum.
Muhakkak hissettiklerinizi yazdınız. Hayal ürünü bir duygunun paylaşımı olmasa gerek.
Ama ben hayal ürünü olmasını dilerim. Çünkü bu kadar yoğun duygu gerçekten insanı karanlıklara boğar.
İnsanlar çoğu zaman sevdalarına sahip çıkamazlar. O aşk o sevda uçup gittikten sonra daha çok hatırlanır daha çok anılır diye düşünüyorum. Benimki si, bir yorumdur.
Yağmur hüzne, üzüntüye sevk etmiş sizi.üzücü olmuş.
Duygu dolu dizlerinizi ve sizi tebrik ediyorum Funda hanım.
İnsanda aradığım vasıf merhamet doğruluk, dürüstlüktür. Sizde bu güzel duygularla yaslanın duvarlara acılar, kaygılar geçer. Tıbben olmasa da, halk arasında derler zaman her şeyin ilacıdır.
Tekrar tebrikler.
Funda SAĞLAM
listenizde engelli ve yasaklı olup olmadığımın beyanına hacet var mı ki sizce?
ayrıca,
bu sayfaya gelip düşüncelerinizi aktarabiliyorsanız (ki öylesiniz)demek ki aksi bir engelde sizin için geçerli değildir.
sizin o aradığınız vasıfları keşke herkes taşıyabilse ne iyi olurdu değil mi?
keşke dosta sırtını dayayınca insan yığılmasaydı olduğu yere
:(
biz zamanı yaramıza sarmayı öğreneceğiz elbet.
ziyaretinize tşkler.
yorumunuz çok manidardı.
Funda SAĞLAM
çok tşkler
oguz bey
saygımla
Sırtımda kurumayan bir aşkın teri var şimdi. Her an bir dua gölgesine bırakılan bir yüreğin sızısı var. Dilimin demediği, gönlümün gördüğü daha neleri var.Neyleyim !!!!! ÇARESİZLİĞİN GÖLGESİNDE AŞK ACISI,, Sevdiğini düşünmeli insan evet ama,,,,, Üzülme kardeş üzülme,,,Şakası bir yana çok içli ve duygu yüklüydü