- 366 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Düşündüren Sözler-68
*Diğer insanlardan farklı olmaya çalışıyor ama başaramıyor musun? Yorma kendini. Gel, bir de şöyle düşün: Senin farklı olmak istediğin insanlar, senden farklı olsalar; o zaman sen de onlardan farklı olmuş olmaz mısın?
*Basit ama yararlı bir kural: Tüketiyorsan, üreteceksin de.
*Bir ömre kaç gece, bir geceye kaç ömür sığar?
*”Hayatında biri olmalı, yanında biri olmalı, dayanacağın biri olmalı, zorda kaldığında sana koşacak biri olmalı, biri olmalı, biri olmalı…” Diye defalarca bu sözleri duydum. İyi de o “biri” yoksa ne olacak? Öldüm, bittim mi demektir? Lütfen bana “biri” olmadan yaşamanın yollarını gösteriniz!
*En saçma soru: Niçin âşık oldun?
*Yalnız kalmaktan korktuğun an, gerçekten yalnızsındır.
*Sabır ağaçtır. Bu ağacı bilen meyvelerini yemeyi hak eder.
*Yaşayan ölüler, mezarlardaki ölülerden hoşlanmazlar.
*İnsanlar, karınlarını doyurmayı düşünürler. Bu normaldir. Sıra kafalarını doyurmaya gelince tok olduklarını sanırlar.
*Acılarım bana aittir. Onları gizlerim, başkalarıyla asla paylaşmam. Bu konuda aşırı kıskancım.
*Hayat okuluna herkes sadece bir kere kayıt yaptırabilir. Öğrenciler bu okul hiç bitmeyecek zanneder ama çabucak biter.
*İyi kitap kendini okutur.
*Herkes gibi olamayanlara insanlar; deli, hain, kendini beğenmiş gibi damgaları kolayca vururlar.
*Hep uzaklarda ararız, nedense yakınımıza bakmak aklımıza gelmez. Oysa aradıklarımız çoğunlukla burnumuzun dibindedir.
*Kusurlarımı sevmeyi öğrendim. Çünkü gördüm ki yaptığım güzel şeyleri kusurlarıma borçluyum.
*Çirkin olanları da sevmeyi öğreten, güzel insanlar da vardır.
*Sorgulayan insan; iktidardakilere, zalimlere, cahillere, vurgunculara, sömürücülere her toplumda ve her dönemde korku vermiştir.
*Vicdanının sesini dinleyen insanlar! İyi ki varsınız. Yoksa dünyamızın hali nice olurdu; düşünmek bile istemiyorum…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.