SEVİŞEN SUSKUNLUĞUM
Kafamda sevişen sorulara beyinsizliğimi ıspat edemediğim için ısmarlıyorum tüm karışıklıklara içimin parçalarını.
Yatıya kalan efkârımı demlediğim kabından ayrı tutmaya çalışarak burçların bildirdiğini zannettiği kalıpsal bir hataya düştüm.
Geleni yok edemeden gideni aradığımı söylersem ayıplanacağımı bildiğimden olsa gerek ikiyüzlü gibi davranmaya çalışarak yüzsüz kaldım.
Viranesi bile villaları kıskandıran mahlukların acımasız bağırışları arasında mahçupların sedasını bulmaya çalışmakla geçti ömrüm.
Büyük kelimesini sadece konuşmak kelimesiyle yanyana kullandığım için tüm pişmanlıkları tatma acizliğine layık oldum.
Çaresiz bir ufukta çareyi kalabilecek inanca sahip olduğumu nereden çıkardığımı ben bile bilemeden nasıl böyle bir karanlıkta direttiğime şaşıyorum.
Bedenim hiçbir fayda sağlamazken bana,çevreme ve aileme ruhumdan uç bir yükseklik bekleme hevesine kaptırır mıyım kendimi bilmiyorum.
Sigara içiyorum hep,sadece sigara içiyorum galiba hep.
Yaptığımı yapabildim diye sanarken ben yanlış yaptığımın farkına vardığımda ise uçsuz bir sahrada kibrimin sırtını sıvazlamakla meşguldüm.
Geç kalmış gençliğimle genç kalmış geçliğimin bitmek bilmeyen faydasız savaşını izlemekle geçiyorken ihtiyarlığım,mutsuzum galiba.
Artık hiçbirşeyi takmama lüksüne sahip değilken hiçbirşeyi takmadığımı öğrenecek yaşa geldiğimi farkettim.
Hiçbirşey için geç değil diyebiliyorum çünkü hiçbirşey kavramını tatbik edebilecek zayıflığı kendi zayıflığımda baki kılmak istemiyorum.
Anlamadığınızı veya belki de anladığınızı varsaymayı anlıyorum veya anlamıyorum dersem anlamış olur musunuz?
Ben bunları bu kadar saçmalığın içinden çıkarıp da kelimelere dökme şansı verdiğim için kendimi mutlu hissediyorum.
Milim milim,nokta nokta ruhumda ve bedenimde mutsuzluk var.
Sıkıntılıyım dersem az gelir ama ötesi de benim bilgim dışımda.
Boş vermek değil de benimkisi
Sadece sigara içmek gece gece.
MEHMET EMİN ŞAHİN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.