- 1235 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
... Yazısına Yorum Yap
"..." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
14 Mart 2015 Cumartesi 09:46:41
Güzeldi.
Hele de,
zamanın çok uzağından gerileri,
küllenmiş ateşleri seyretmek,
hatıraların, biraz buruk, biraz masum, biraz heyecan veren masumiyetine göz gezdirmek gerçekten mutlu kılıyor insanı.
Bu küçük yazıda,
insan ne kadar çok şey bulabiliyor aslında.
Sevtap Kaya Nurgönül
@sevtap-kaya-nurgonul
çok teşekkür ederim beğeni ve yorumunuza...bu kısacık yazıya anlam ve değer kattınız...çokça saygı ve selam ile...
13 Mart 2015 Cuma 16:10:26
He ye, başına şapkayı takan cadı oluyor, ya da burnunu oynatmayı beceren. Lakin niye erkek cadılar olmuyor?
Her yerde olduğu gibi burada da kadın sömürgeciliği mevcut en hakikisinden.
Biz de cadı olmak istiyoruz, süpûrgemiz olsun ve daim şapkamız ve fokur fokur kaynayan kazanımız.
Yaşasın erkek ırkının kadın işgalinden kurtuluş günü :)
Sevtap Kaya Nurgönül
@sevtap-kaya-nurgonul
hahaha :P erkeğin cadısı kadına mı benzer ki :) ne cadıdır onlar sen bilmezsin :) yaşasın süpürgeli kadın cadılar topluluğu heyyuuuu :PPP
Sular KARASI
@sularkarasi
Hep o gargamelin yüzünden. Dört şirini yakalayıp yiyemedi. Erkek ırkının ve cadılık sektörünün yüz karası :)
Görürsünüz bir gün mutlaka ezilen erkeklerin sessiz çığlığı büyüyüp çığ gibi sız kadınların üzerine düşecek ve eşit hak ve özgürlüklere kavuşacağız :)
Görürsünüz bir gün mutlaka ezilen erkeklerin sessiz çığlığı büyüyüp çığ gibi sız kadınların üzerine düşecek ve eşit hak ve özgürlüklere kavuşacağız :)
Sevtap Kaya Nurgönül
@sevtap-kaya-nurgonul
erkek ırkı=yüz karalığı biliyordum çok zeki olduğunu :P
Sular KARASI
@sularkarasi
Hep kadın doğurması değilmiyiz? Göreceksiniz gün gelecek erkekler erkek doğuracak ve sız kadınların yeryüzü hükümdarlığınız sona erecek :))
Sevtap Kaya Nurgönül
@sevtap-kaya-nurgonul
hem o gargamele saöylemek lazım ki Azman'ı senin üzerine salsın :D :D:D