KÖYLÜ VE AĞAÇ
İYİ AKŞAMLAR DEĞERLİ ARKADAŞLAR GELECEĞİN PIRIL PIRIL GENCİ AYSE09 UN DÜNYA TATLISI TORUNU CANIM TUNAHAN’IM BAKIN BİZLERE NE GÜZEL MESAJLAR VERMİŞ . İNANIN ÇOK ÇOK DUYGULANDIM SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM BU GÜZEL YAZISINI
KÖYLÜ VE AĞAÇ
Birgün bir köylü baltasını alıp ormana gitmiş. Tam bir elma ağacını kesecekti ki... keseceği ağaç konuştu. ağaç ":Lütfen bana balta vurma" demiş. .
Adamcağız şaşırmış " Sen konuşuyorsun "demiş..
Ağaç evet demiş. ağaçlara balta vurursan çevre güzelleşmez, çocuklar etrafımda eğlenemez
bana balta vurursan meyvemi tadamazsın bana balta vurursan kuraklık olur
bana balta vurursan yağmur yağsa da seller tüm canlılara zarar verir
bana balta vurursan hava kirlenir bana balta vurursan birgün hayvanlar ve sizlerde yok olursunuz iyi düşün " demiş ağaç. Adam ağacın dediklerinden çok etkilenmiş ve keseceği için pişman olmuş. Elma ağacından özür dilemiş ve bir daha ağaç kesmemiş.
TUNAHAN AYAZ
YORUMLAR
Koçum, aslanım Benim
Helal olsun sana.
Bir ağaç en azından bir damacana su demek.
Senin hükmedeceğin dünyada;
bir bardak su kardeşliğin önünde bir değer olacak.
Onun için kıymatını doğayıseverek ve ağaçları koruma altına alarak göstermeliyiz.
Senin akli olgunluğun ağaç kesenlerden katbe kat fazla olduğunu bilmeni isterim
GÜLDESTE
Bu yaşta elektronik eşyaları iyi kullana bir de tabiatı düşünen çocukların olması ne güzel,tebrik ederim saygılarımla.
GÜLDESTE
Tunahan gelecğin yazarı olacak gibi. Duyarlı bir çocuk olduğu anlaşılıyor. Tabii ki aileden de geliyor bu duyarlılık. Teşekkürler neşe ablacığım. Var olasın. Sevgilerimle.
GÜLDESTE
Aferin Tunahan! Hep böyle ol güzel çocuk.
Sevgili Güldeste içimi ısıtan bir yazı paylaştın. Teşekkürler.
Sevgilerimle.
GÜLDESTE
Aferin Tunahana.
İnşallah bu gün sahip olduğu bu bilinci gelecekte de korur. Buna çok ihtiyacımız var.
Paylaşım için çok teşekkürler arkadaşım.
Selam ve sevgilerimle.
GÜLDESTE
Maşallah. ALLAH BAĞIŞLASIN.
Tunahanı gönderelim de hükumete danışmanlık yapsın.
Koca koca adamlar bu yavrumuz kadar düşünemiyorlar çünkü..
TUNAHAN sen büyüyünce kocaman yürekli bir adam olacaksın. Bir amca öyle demişti dersin.
Öptüm gözlerinden.yüreği büyük kendi küçük yazarım...
USTAM SAYGILARIMLA...