- 936 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YILLAR UNUTTURMUYOR
Çevremizde çok duymuşuzdur ; .. doktoruna aşık olan hastalar veya okulda öğretmenine aşık olan öğrenciler. Özellikle orta öğretimde, lisede. .bazen erkek öğrenci kadın öğretmene bazen de kız öğrenci erkek öğretmene aşık olur. bunlar genelde platonik olarak bir süre devam eder ve ergenlikten sonra unutulur gider. Ama tabii istisnalar da olur bazen. Mesela hikayemizde böyle bir yaşanmışlık var.
Yine bir öğretmen aşkı bu. Bundan 30 yıl önce öğretmenine aşık olan bir kızımız öylesine kaptırmış ki kendini, okul bitince de devam etmiş aşkı ve bir şekilde , yakışıklı öğretmenin dikkatini çekmeyi başarmış ve gerçek aşk yaşamaya başlamış. Tabii ilişki çabucak duyulmuş o küçük kasabada. Hem yaş farkı çok.
hem kültür ve de öğretmen beyin evlenmek gibi bir niyeti yok. henüz hazır değil evliliğe. Daha hayata yeni atılmış..Çiçeği burnunda derler ya.. çalışacak, kazanacak, araba alacak, ev alacak... evlilik sonra.
Tabii kızımız hem bu kadar bekleyemez, hem aile istemez. Hem de.. öğretmen bey biraz çapkın. bir aşkla yetinmemiş...
Velhasıl, ayrılırlar. Kızımız genç ve güzel. hemen bir talibi çıkar. Hem de Doktor. eee bundan 30 yıl önce. Bir doktor istemiş kızı.. Verilmez mi.. Aile hemen evet demiş. kız da mesleğin cazibesine kapılmış. he demiş, evlenmiş.
Zaman içinde iki de oğlu olmuş kızımızın. yaani hanımın...Zaman içinde olgunlaşmış, anne olmuş.. Doktor eşi ya.. çevresi olmuş.
Evi, arabası, parası olmuş. Avrupalara bile gitmiş gezilerle...
Zaman çabucak geçiyor bilirsiniz. çocuklar büyümüş fakülte okumuşlar.. Biri babası gibi doktor olmuş biri mühendis.
Haa , bu arada ekleyelim. Küçük bir kasaba dan ya kızımız, evlenince kapanmış üstü başı. doktor olsa da , eşi de kendi ailesi gibi biraz müteassıp.
yılların neler getireceği bilinmiyor. Teknoloji çağı bazen güzel sürprizler yapar.. facebook denen sitede, bazen,özlediklerini bulursun, bazen de kötü tesadüfler olur istemediklerin çıkar karşına.
Demem o ki, bu güzel kızımız, yaani o iki çocuk annesi, eşi doktor olan bayan.. bu siteye fena alışır. her gün ve gece..başındadır bu sanal alemin.. ve de, evet aynen tahmin ettiğiniz gibi.. yıllarca bu sitede.. bir zamanlar sevdiği o öğretmenin adını yazıp durur. aynı isimden o kadar da çok vardır ki... hepsinin resimlerini inceler..araştırır.. uğraşır.. bulamaz çünkü o öğretmen çooook zaman sonra face ye üye olacaktır. Nihayet o malum öğretmen bey de bu sanal alemin büyüsüne kapılır ve face ye üye olur. olur da başına ne gelecek bilemez.. Bu hanım kızımız, yani şimdilerin büyük annesi... hemencecik bulur o ilk aşkını, isminden ve de tanır profildeki resminden...Hemen mesaj yazar büyük bir heyecanla... seni tanıdım.. seni buldum diye..
gözler aynı, yalnızca saçlar beyazlamış..der. seni yıllar boyu hiç unutmadım der.
Kısaca anlatır hayat hikayesini, ilk aşkına. ve hemen telefonunu verir. ne olur ara beni, görüşelim der.
Ama der öğretmen bey, , tabii şimdilerde artık Emekli öğretmendir... ama siz evlisiniz. doğru olur mu ?
eşiniz fark etmez mi.? Yok der hanımefendi.. o sadece hastalarıyla ilgilenir, evde de sürekli tıbbi kitaplar okur, kendini geliştirir. benimle ilgilenmez... ee peki ya bilgisayarda görürse yazdıklarınızı..? yok yok der hanımefendi, hiç bakmaz. çok saygılıdır. telefonuma da bakmaz. telefondan da yazabilirsiniz. buradan da.
Bir süre konuşurlar, yazışırlar... ama aşk bu, ille de görmek ister yüz yüze..
ve buluşurlar bir mekanda.
Derken eski günleri anarlar. mazi canlanırken tabii küllenen aşkları da canlanır yeniden. Aşk bu.. 30 yıl da geçse bazen bitmiyormuş meğer, bazılarının dediği gibi 3 ayda falan biten aşklardan değilmiş eskilerin aşkları... iki komşu kasabadaymış aşıklar.. kimselere görünmeden, öğretmen beyin evinde buluşmaya başlarmışlar.
aşkın gözü karadır ya.. korkmadan, biri görür eşim duyar, demeden. haa öğretmen beyimizin de yıllar içinde çok ilişkileri olmuş ama gerçek bir evlilik yapamamış. yapamamış ama an itibarı ile evilik düzeyinde ciddi bir ilişkisi varmış, nikahı olmasa da.. bu ilk aşkı kadın kıskanç ya, kendisi doktorla evli olmanın gururunu yaşamaya devam edecek ama öğretmen bey bu ilişkisinden vaz geçsin istemiş.. başlamış onu bırak, benden başkasına bakma demeye...tamam dese de kadının yüzüne adam, esasda saygı duyduğu
önem verdiği ve hatta evlenmeyi düşündüğü seviyeli beraberliğinin bozulmasını istememiş.. ve gizli görüşmeler devam etmiş... her gelişinde 2- 3 gün kalabiliyormuş kadın. eşi onun seyahatlerine alışıkmış ya. özgür bırakıyormuş. turlara katıl, gez. arkadaşlarına ziyarete git diye izin veriyormuş ya.. .. o nedenle sorun olmuyormuş gelişleri...böylece devam etmekteymiş.. mutlu mesut beraberlikleri... de, tabii nereye kadar ?
onu bilemiyorum.. ve sizlerin görüşlerinize sunuyorum.
Hikayeyi burada bırakalım...herkes kendine göre bir son yazsın bakalım. kimi desin ki, yeter artık canım. işte yıllar sonra gördün. bir merakdı.
merakını giderdin. hata olduğunu anladın.. tadında bırak. dön yuvana.. her görüşme bir risk taşır. değil mi ya...
bir başkası da diyebilir ki, bunlar , bunca yıldır unutmamışlar. aşkları ilk günkü gibi taze kalmış. bırakamazlar. devam ederler görüşmeye. hem kime ne.
hatta bir başkası daha da ileri gider ve der ki, e canım madem o kadar çok sevmiş. unutamamış, boşasın kocasını, alsın ilk aşkını. .. ama bu olmaz işte. vaz geçemez doktor kocasından . ve boyundan büyük çocuklarından. utanır torunlarından.. 50 yaşından sonra yakışır mı bunlar..?
ne dersiniz. böyle ne kadar daha devam eder, bu ucu açık, ve de açık saçık, ve de uçuk kaçık ilişki..?
Biraz cesaret işi. Ve de çok yıpratır kişiyi.. Bizden söylemesi, her kişi kendi bilir kendi işini...
Sizi daha fazla merak ettirmeyeyim..hiçbir şey uzun zaman gizli kalamaz bilirsiniz.. mutlaka duyulur.. bu ilişki de duyulmuş vee.. hanımefendinin Kocasının kulağına gitmiş sonunda.. ama kadının ikna yeteneği çok.. eşini bir şekilde, yalan, iftira diye açıklamalar yaparak inandırmış.. ama tabii bu yasak ilişkiyi de bitirmek zorunda kalmış.. öyle ya, ne kadar inanmış görünse de takip edebilr, yakalanabilir , evliliği bitebilir.. Her şeye rağmen Evliliği Aşkdan daha ağır basmış... onlar ayrılmış ve beyefendi de yeni aşklara kucak açmış... Hayat bu .. Aşkların biri biter diğeri başlar.. Ama tabii en değerli olanı , gerçek sevgi ve saygıya dayalı ,Ömür boyu devam edecek olan mutlu bir beraberlik, Toplum içinde değer verilen bir Aile olabilmek.
Bekar , okurlarıma, mutlu, huzurlu,uzun ömürlü Evlilikler, Evli olanlara da , sevgi ve saygıya dayalı, sağlıklı ,uzun yıllar dilerim.
YORUMLAR
zaman geçer sık sık buluşmaya devam ederler.. gizili yaşandığı için heyecan vericidir. bir süre sonra kadında eşinden boşanır ve hemen evlenip dikkat çekmek istemez. öğretmen eski hatasını anlamış yaptığını hatanın pişmanlığı ile daha bir sevdalanmıştır. kadın boşandıktan sonra değişir ve yeni insanlarla tanışır. bu arada talipleri artmıştır. daha az görüşmeye başlarlar. bir gün öğretmeni arar ve evlediğini söyler..öğretmen yıkılır ve duygugu bu haber üzerine kalp krizi geçirip hayata gözlerini yumar..
sevil ağtaş
selam ve aygılar.
yorum için teşekkürler.