- 801 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BİRİLERİ TERÖRİSTMİ DEDİ
ONLAR DİNLERİNİN GEREĞİ OLARAK VE KENDİLERİNDEN BAŞKALARINA HAYAT HAKKI TANIMADIKLARINDAN ÖLDÜRÜYORLAR, TARİH BOYUNCADA HEP AYNISINI YAPMADILARMI, KUDÜS’Ü MÜSLÜMANLARDAN ALDIKLARINDA, ATLARIN DİZLERİ BOYU KUDÜS SOKAKLARINDA KAN NEHİRLERİ OLUŞTUĞUNDAN VATİKAN BELGELERİ BAHSEDER, HALBUKİ SELAHADDİNİ EYYUBİ KUDÜSÜ TEKRAR FETH ETTİĞİNDE ONLARIN SAĞ SALİM KUDÜSTEN AYRILMALARINA İZİN VERMİŞTİ, ONLAR DİNLERİNDEN DELİL GETİREREK ÖLDÜRÜYORLAR VE HATTA KENDİ MEZHEPLERİNİN DIŞINDAKİLERİ BİLE, LATİNLERİN HAÇLI SEFERLERİNDE KOSTANTİNEPOLİSDEN GEÇERKEN ŞEHRİ NASIL YAĞMALADIKLARINA YİNE VATİKAN BELGELERİNDE BAHSEDİLİR.TARİHDEN GÜNÜMÜZE KADAR HEP DİNLERİ ADINA ÖLDÜRDÜLER VE İNSANLIĞI SÖMÜRDÜLER, AFRİKANDAN MİLYONLARCA AFRİKALI SİYAH ADIMIDA DİNLERİNDEN DOLAYI YENİ KITAYA KÖLE OLARAK GÖTÜRDÜLER VE YİNE DİNLERİNDEN DOLAYI YENİ KITANIN YERLİLERİ OLAN KIZILDERİLİ İNSANLARIN NESLİNİ KURUTTULAR VE YİNE AYNI HAYVANİ DÜRTÜLERİNDEN DOLAYI ABORJİNLERİ TARİH SAHNESİNDEN SİLEREK MÜZELİK HALE GETİRDİLER, ONLARIN BU KANLA BESLENMELERİNDEN DOLAYIDIRKİ, BİRİNCİ VE İKİNCİ DÜNYA SAVAŞINDA MİLYONLARCA İNSAN ÖLDÜ VE ONLARIN BU KANLA BESLENMELERİNİN SONUCU, FİLİSTİNDE BİR KORSAN DEVLET KURULDU VE BU KORSAN DEVLET ALÇAKÇA, HAİNCE VE SİNSİCE KURULDUĞU GÜNDEN BUGÜNE KADAR, YİNE TAHRİF EDİLMİŞ DİNLERİ GEREĞİ MASUM FİLİSTİNLİLERİ ŞEHİD ETTİLER, ONLARIN BU ALÇAKLIĞIDIRKİ, AFGANİSTANI, IRAK’I, FİLİSTİNİ, KEŞMİRİ, DOĞU TÜRKİSTANI, ÇEÇENİSTANI BU HALE GETİRDİ VE ONLARIN BU İNSANLIK DIŞI DAVRANIŞLARIDIR Kİ, 20.YÜZYILDA BOSNADA GÖRÜLMEMİŞ KATLİAMLARA İMZA ATTI VE HİÇ BİR ŞEY OLMAMIŞ GİBİ, SENARYOLARINI KENDİLERİNİN YAZIP VE YİNE KENDİLERİNİN SERGİLEDİKLERİ SAHNELERDE, SAHİPSİZ, DEVLETSİZ VE GÜÇSÜZ VE BİRLİKTEN YOKSUN, PARÇALANMIŞ MÜSLÜMANLARI, BİRER BİRER AVLAYIP TAMAMEN YUTMAK İÇİN, YİNE KENDİLERİ AVRUPANIN ORTASINDA TERÖR EYLEMİYAPARAK, AVRUPADA IRKÇILIĞIN YÜKSELMESİ İÇİN KAPI ARALADI.
ŞİMDİ SORUYORUM; KİM TERÖRİST.