- 617 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Her sene aynı terane!
"Yeni sene coşkusu" Yahu geride bıraktığınız sene size ne kazandırdı ki? Anı yaşayabiliyor musun? hayallerini gerçekleştirebiyor musun? Her şeyden önemlisi de bu dünya için değil, ahiretin için azık hazırlıyor musun? Kimin 2015 sabahı uyanmaya garantisi var? Müslüman bu kadar gereksiz ve luzumsuz şeyler ile vakit kaybetmemeli, an’ın değerini bilin. Aldığımız nefesi bile vermeye garantimiz yok iken, yalancı baharlara kapılmayın. Zaman ilerliyor, her geçen gün ömrümüzden biraz daha, bir şeyler eksilip gidiyor. Yeni yılın bir şey getireceği de yok, kendimizi kandırmayalım. Sadece Tarih değişiyor ve ömür sayfasından bir yaprak daha kopuyor. Farkında mısınız bilmiyorum ama, kimileri büyümeye çalışıyor kimileri ölmeye.. Rengarenk ışıkların, süslü hediye paketlerinin dışında, pek de eğlenceli olmayan bir yaşam sürenler var. Ne zaman uykusuzluk çeksem, seccademe uzatıyorum başımı, ne zaman ümitsizliğe kapılsam, her tesbih tanesinde yineliyorum ümidimi ve ne zaman vaz geçmeye yeltendiysem, Rabbime dönüyorum yüzümü. Dualar dökülüyor avuç içlerimden, işte huzur bu diyorum belki de son nefesimi verirken. Hayat bu işte!
Gerçekçi olmak lazım, uyanık olmak lazım, diri olmak lazım.
Laylaylom nereye kadar?
dil-ruba 31 Aralık 2014
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.