hayallerim gerçek olsa...
Hayallerim gerçek olsa…
Hemen her gün gerçekleşmesini merakla beklediğim hayallerim.Bana hayallerimi getirse yarınlar diye.Ya da öbür yarınlar,olmazsa öbür yarınlar,yoksa daha öbür yarınlar.Yeter ki hayallerimi getirsinler bana.Düşündüklerim,rüyalarım gerçek olsa.Sevinsem. Mutluluğu tutsam.Yaşasam. Dolu dolu,bir dünya neşemle.Sevinçler versem etrafıma.Bakın işte hayat bu,yaşamak bu diyebilsem.
Sevincimi kurda kuşa, dağa bayıra bağırsam.Anlatsam insanlara.
Ya da anlatmama gerek var mı?Yüzüm yüzüm bütün sevincimi taşıyor.Gülen gözlerim, al al olmuş yanaklarım, sevinç dolu tebessümüm,bakışım ya bakışım.Nasıl da bir cesaretle bakıyorum ki,ayaklarım sağlam basıyor.Ya saçlarım öyle bir özenle taramışım ki,güvenim gelmiş kendime.Bir başka gül olmuşum.Mutlulukla, sevgiyle, sevdayla çağlayan bir gül.Açan bir gül olmuşum.Açılmışım kırmızı kırmızı.
Ah! be hayallerim.Bir gerçek olsan.Ne olur sanki.Gelsen de konsan dünyama.
Elimden geleni yapmalıyım.Mutluluğa yaklaşmayı istiyorsam hayallerimi canlı tutmak için çaba sarf etmeliyim.
Hayallerim neler neler,bir bilseniz.Onlar anlatılmaz ki,yazamam da.Sadece hayal ederim.Kendi iç dünyamda gerçekleşmesini, düşlerimin düş olmaktan çıkıp,hayat dolu dünyama bir kapı açmalarını, ya da pencereden bakmamı sağlayabilseler.
Mutluluğu bekliyorum. Hayal ediyorum.Sevgiyi.
Hayal etmek gönlümü sarhoş ediyor.Beni alıp götürüyor.Nerelere bilmiyorum.Bir yol gibi sanki,upuzun yollar.Nereye gidiyor bu yol ,nerededir bu yol bilmiyorum.Geceleri düşlerimde gitmeyi özlediğim o hasret yokuşlu yollar.Canıma can katan beynimi düşünerek zorladığım yollar.
En çok da içime işleyen üzüldüğüm gerçekleşmeyen hayallerim.
Düşlerim var benim.Onları yaşamadan bu dünyadan nasıl da göçüp giderim.
Mutlu yarınlarım var beklediğim.İçimde biriktirdiğim sevgim var.Gün yüzüne çıkamayan içimde müebbet yemiş hayallerim var.
Duyuyor musunuz beni hayallerim.İçimdeki sevgim, aşkım.
Kalbimde o var işte.Hep onlu hayallerim var.Onunla kurduğum düşlerim var.Onunla gülmeyi ümit ettiğim tatlı hayallerim var.Onunla dans ettiğim gerçeklerim var.Onunla söylediğim şarkılarım var.Kemanımla çaldığım notalarım var.Onunla kurduğum aydınlık günlerim var.Bir sonbahar akşamında el ele yürüdüğümüz sokaklarımız var.Elime elini alıp gözlerinin içine bakan onlu düşlerim var.Bir alev kadar sıcak umutlarım var.Hayat dolu güzelliklere gebe olmuş,umut ışığım, aydınlık gecelerim, sınırsız hayallerim var.
Bir de korktuğum,çekindiğim kendime bile itiraf etmekten sakındığım, ya olmazsa dediğim karanlık düşüncelerim var.
Gerçekleri gerçek gibi gördüğümde, dayanamadığımda sığındığım yuvam, tek gönlümün sahibi hayallerim.
Hayallerim gerçek olmuyor.Hayat güzel gitmiyor.
Gerçeğe dönelim hayata,yaşama…
O anı yaşamaya keyif almaya mutluluğu tutmaya …
Hayallerim gerçek olsa,
Her gün mutlu olurdum,
Düşlerimde yürürdüm,
Geceleri özlerdim,
Karanlıktan çekinmezdim,
Yüzüm gülücüklerle donanırdı,
Güllerim sevgiyle açardı,
Güneş tüm haşmetiyle ısıtırdı,
Kuşlar cıvıl cıvıl öterdi,
Bülbüller gül bahçesine konardı,
Dağlar ateşten duman olurdu,
Ağlamazdım şarkılara,
Gönül koymazdım ona buna,
Hayat acımasız olmazdı bana,
Kimse üzmezdi beni,
hayallerim gerçek olsaydı,
yine de severdim seni…
YORUMLAR
Her gece uyumadan önce hayal dünyamı ziyaret ederdim...
Ne güzellikler, ne aşklar yaşardım hayallerimde...
Gerçekte olmasa bile mutluluğu hayallerimde yaşardım...
Kimse karışamazdı. Yalnızca ben kendim yönlendirirdim hayallerimi...
Ta ki, kabusların hayal dünyama el koymasına kadar...
Güzel yazınızı beğenerek okudum...
Benim de gençlik yıllarımda hayal dünyam vardı. Bu konulara "Gecelerim" ve "Uykusuz Gecelerim" başlıklı yazılarımda değinmiştim...
Güzel bir duygu hayal kurmak...
Kutluyorum sizi...
canseven
yürekten teşekkürler...güzel yorumunuzla mutlu ettiniz...
hayal nevardı bu kadar dışlanmasaydı bu kelime nevardı keşke hayalparest diye bir sözcük itilmeseydi yalnızığa bende itiraf edebilseydim bütün bunları nevardı benim gibi bir hayal aleminde yaşayan hayaletlerle dolaşan birini daha bulmak bukadar zor olmasaydı ne olurdu sanki.Neden hep hayallerimin ortasında kaldım sonuna varmaktan korkarak yada neden başında kalamadım vazgeçemedim hayallerden bilmem ama şu taştan betondan dünyada yaşamktansa kendimin kendim gibi olduğu duyguların havada uçuştuğu aynaların karşısında nevar ise hep onu gösterdiği dünyaM da benim olan tek yerde yaşamak istiyorum varsın bana hayalperest desinler varsın deli ama kendimin olanda benim kalsın...
Şu yazdığınız şeyleri başka birinde görseniz nasıl anlatırdınız acaba bende bunları istedim hep bunları hayal ettim diye yada bende bunları böyle hissediyorum diye nasıl anlatırdınız nasıl eleştiri yazardınız bilmiyorum ama bende inanın kelimesi kelimesine aynen hiçbir farkı olmadan söylediklerinize katılıyorum sadece bunları yazamadım veya yazmak istemedim gerçekten teşekkür ederim içimdekileri duyurduğun için
canseven
hayalsiz hayat var mı?kimseye söyleyemediğimiz,yapmayı arzulayıp da yapamadığımız her güzel şey,içimizde birer ukde olarak kalmakta...çare hayallerde.
size hayallerinizden bir nebze hissettirebildiysem ne mutlu bana.hayallerime hoş geldiniz.