Sorsan da Söylemem Artık..
Sorsan da Söylemem Artık..
Yönettiğin kadar yönlendiriyor hayat seni. Sen ki bir yudum da bile sarhoş olmaya hazır elinde ne olduğu belirsiz sadece içmeye meyilli bir dumanla soluyorsun hayatının geri kalanını. Şimdi büklüm büklüm olan nedir sende bana gerek bir şeyler var mı dünyanda. Dünya demişken o da bir gezegen kendi etrafında bi de bir hayat damarı var ki etrafında dönüp durduğu. Gözündeki hangi yaş hangi taştan yıkıldı geldi de sana, bendekiler hep senden akar yüreğime. Neyi nerden çaldığım bellide hep eksilen benim anlamadığım budur. Dün diye söylerler ya bir rüya o kadar gerçek gibiydi ki, bana korkma yine sen yoktun içinde yatmadan çok düşüne dalmışım ki bu gece ki rüya da es geçmişler seni.Telafi ederiz neyse onu başka bir geceyle. Şimdi bakıyorum sokaklar boş yağmurlar yağıyor toprak kaldırımlara. sen yine aldanma sokakların öyle boş durduğuna kimler geldi geçti bir bilsen. Kaç durak yaptılar sevda demet demet dillerindeyken. Bu bahar yine bir çoğu gelin yahut damat olacak. Kimi gülecek kimi de çokça ağlayacak. Bir kısmı da sokaklarda kaybettiği bir aşkın sahibine ağlayacak. yeri gelecek bu mevsim müsait ne de olsa suçu delice yağan yağmura atacak..
YORUMLAR
hep suçlayacak bir şeyler yada birileri bulunur.
bırak bu gece suçlu yağmur olsun
fakat izin verde yıkasın eski sevdaların kırıntılarını.
.................................
kutlarım hoş yazı..
Pukeleka
Tekrar tekrar teşekkürler..