- 1132 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATIN PUSULASI
Bir serüven hayat dedikleri ya.Nasıl sonu başı belli midir.Peki kılığı kıyafeti var mıdır.
Bu sorulara gülersiniz ,ne güzel gülmek için bir sebep işte bizlere.
Hayat ağlamakla gülmek arasın da mı. Buna sebep olan ne o zaman diğer duygular nere de.
Ne yazıyor bu vatandaş nereye varacak. Saçmalıyor okuma , ama merak edersin sonra.
İşte hayat tam orada , ne yapacağına sen karar vereceksin.Ne yazan ben ne edebiyat defteri ne de pc.
İşte hayat senin dokunduğun ,gördüğün,duyduğun her şeye anlam ve mana verip karar verişlerinde saklıdır.
Başkalarından , öneri yani adres.Nasihat yani ,yol tarifi ve daha bir çok şey alırsın.
Kimse seni senin hayatında varman gereken yola elinden tutarak götüremez.Götürse de bir tat vermez.O hayat senin değil ,iğreti bir at misali olur.
Ne yapmalıyız peki , hadi söyle bu kadar yazdın çizdin belli ki bir şeyler bildiğini sanma çabasın dasın.
Yok öyle bir şey ben hiç bir şey bilmem . Sadece yaşadım ,gördüm ,iğreti ata bindim düştüm.Sonra da hayatı ,başkalarından aldığım adrese, yol tarifine ve beni nereye gönderdiğine bakıp kendi rotamı çizmeyi öğrenmeye başladım...
Unutmayacağım tek bir şey var , başkalarıyla dost ,arkadaş yaren, kardeş ,aile olabilirim fakat ,kendi rotamı kendi pusulam ile bulabilirim.Onların pusulası onların rotasını göstermektedir.Yani hayat tek ,fakat onda ki kendi yolunu bulmak için herkesin pusulası kendine hastır.
Buda Rabbin bir armağanı diye düşünmekteyim. Değer bilene vesselam kalın sağlıcakla. Ben gidip kendi pusulama bir bakayım . Siz de sizin kini iyi koruyun ve okumayı öğrenin sevgiyle
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.