- 1765 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Bir ala karganın anekdotu..
Neden karga gibi yalan yalan ötme derle ki,bileniniz var mı?
Karadenizliler bilirler ala kargayı.Kanadında taşıdığı desendir diğer kargalardan ayrı tutan onu.Hep merak etmişimdir agustos böceğinin hikayesi gıy gıdı gıy gıdı saz çalmasıdır sorumsuzca da neden ala kargaya yalancı karga denilmiştir acaba?
Karga görünüp karga olamayışından mı acaba.Kargalar zeka sayıları yüksek kuşlardır demek ki ala kargada bir şey var.İzliyorum kaç gündür çam ağacına geliyoor geçen senede hep bu ağaçtaydı kaç misafirim geldiyse gördüler o nu......
Bir karadenizli misafirim; sahtekar karga deyip gülmüştü bu soruyu ona da sorduğum da..Bende hazırcevap hazretleri ya siz gibi mi demiştim.Çünkü beni iki olayla aldatmıştı yalancıydı yani..!
Şu an resmini çektiğim bu karga bana geçen haziran yaşadığım bu olayı anımsattı...:)) Hala gülüyorum bu zat çünkü hala namaz Allah deyip secdelerde ve çevresine halan kıvırmakta:)))Hele hele de iftira atmakta kimse eline su dökemez :) istediğini yapmadığınızda sizi ipte sallar hırsından..Bana vız gelir tabii ki saygı duyduğum insanı dinler önünde diz çökerim ha bire yalanlarla ayakta kalma çabası verenlere değil......O kimlikleri izlerim çünkü hala prestij peşinde başkalarını kullanarak kendilerince egolarını kaldırmak peşindedirler..
Bu dünya da kullar hemen kanar ya da affeder yapılan onca hatayı...Ya Yaradan ?Affeder mi acaba onca hatayı yapan ve secdesinden kalkmayanı.İnsanca zaaflarını yenemeyip insanların canını yakan kulunu:)))...?
...Bunu gerçek alemde göreceğiz bu dünya da ne dense inananı ve ya inanmak isteyeni çıkar böylelerin....
.....Bir ala karganın anekdotuydu paylaştığım..
...................................................................EMA
YORUMLAR
Bir ala karga anektodu içinde bir sahte dindar eleştiriliyor.
Güzel bir yazıydı... Kutluyorum.
Yalnız resimdekinin ala karga olduğundan emin değilim.
KARDELEN'NİNİM
İnsan olmanın namazla abdestle ilgisi yok canım.
Allah'ü Tealâ Vay o namaz kılanların haline demiştir.
Namazın hakkını vermek,
iyi doğru, dürüst insan olmak gerek.
Kargayı neden köti bellerler bilemem.
Akıllı bir kuşa benziyor.
bahçemiz henüz yerli yerindeyken
yeni ekilen mısır tohumlarını yerlerdi.
Görünce kovalardık:)
Tebrikler,
sevgilerimle..