- 762 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
kadere boyun eğmek
Çok zordur türk kadını olmak,
Çocuk yaşta başlar insanın çilesi,okul bir yandan,eve geldiğinde dünyanın işi bekler seni.oysaki ben bir kolu kopmuş saçları koparılmış bir gözü çıkmış hayli eski oyuncak bebeğimle oynamak isterdim.
Ama annem büyüdünsen 10 yaşına yaklaştın,yemek yapmasını temizlik yapmasını öğren
Yoksa koca bulamazsın evde kalirsin,kimse sevmez seni derdi hep.koca nedir bilmezdim ki güzel bir şeydir sanıp öğrendim herşeyi.büyüdüm ve evlendim dünya tatlısı bir kızım oldu ve aynı günde doğduk.
Mutlumuydum,anne olduğum için kızım olduğu için evet mutluydum tarifi imkansızdı.
Ama sevmeden evlenmek aile uygun gördü diyerek boyun eğip sustum belki severim diye .
Kızıma gül-kader ismini verdim..bana gülmeyen kader kızıma gülsün diye.
Birde buna gurbet eklendimi sanki yaşarken diri diri ateşte yanıyorum.dayanamadım birgün aldım kızımı yeni hayata adım atmaya çalıştım,boşandım daha uzaklara gittim ama nere gidersen git ülkenin
Insanının olmadığı yer yok.komşu edindim bir iki tane,biri yaşlı teyze hep anamı hatırlattı bana.
Dön kocana kızım millet ne der yoksa.bugün yarin dost adam bulursun adın çıkar sen en iyisi kocana dön apartmanın huzuru kaçmasın.ne kadar kolaymis meğer yalnız yaşayan kadına kulp takmak.
Hayatta en büyük dileğim sevdigimle bir ömür tüketmek,ama sevmeye fırsat vermedi hayat.
Simdi ne olurdu mutlu bir yuvam olsaydı sevdiğim her sn yanimda yanimizda
Olsa herşeyden sakinip korusa.kaderin oyunu işte olmadı.zaman,herşeyin
ilacı derler bekliyorum birgün bende gülecek mutlu olacağım bu ümidi yok etmedim içimden
Allahim biz türk kadınlarının yardimcisi olsun ((((
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.