- 1239 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
TEKİL SUSMA EYLEMİ
TEKİL SUSMA EYLEMİ
Bugün hayattan bir şey daha öğrendim. Kimseye, onların bilmediği bir şeyi öğretmeyeceksin. Biliyorum; niyetin iyi.Bu bilmedikleri şey ileride karşılarına çıktığında, şaşırıp kalmasınlar diye uğraşıyorsun. Ama ne kadar uğraşırsan, o kadar nefret ediliyorsun. Erken karar verme hastalığına tutulanlardan olmak istemiyorum ama ; susmaya karar verdim. Çünkü kendi bildikleriyle yetinmek, onlarla bir yol çizmek, güçlü kılıyor insanları ( Onlar öyle sanıyorlar ) Ama farkında değiller ki ; onlar hep yerlerinde saymaya mahkumdurlar.
Bense yoruldum. Susacağım, ne derlarse onu yapacağım.Belki köreleceğim biraz ama, kişiliğimin bu fevkalade yanı hep bende kalacak. Sadece uzunca bir süre hayattan silineceğim. Sonra birileri pişman olunca, bıkınca hep aynı yerde kalmaktan, kırıp zincirlerimi çıkacağım ve kocaman bir kahkaha atacağım. Acıyacağım onlara istediğim kadar !
İntikam alacağım demiyorum. Ama içimden sadece ’’ ben demiştim ’’ diyeceğim. Onlar ağlarken benim gülmem, bana zevk verecek.
Kendimin kapılarını vurup gideceğim, susacağım uzun bir süre. Çünkü onlar öyle istiyor.
Eğer son gülen ben olacaksam, şimdi ağlamaktan korkmamalıyım.
BU, TEKİL SUSMA EYLEMİ.
( hayat ışık )
YORUMLAR
İnsanlar konuşa konuşa anlaşır demişler. O kadar konuştuğumuz halde bir türlü anlaşamadığımız, meramımızı anlatamadığımız insanlara karşı yapılacak en iyi şey susmaktır.
Bu konuda en güzel sözü Mevlana söylemiş: ''Susmam edebimdendir, yoksa her söze verecek bir cevabım var ama bakarım önce söylenen söz söz müdür, söyleyen insan mıdır?''
Söylenen söz söz değilse, hele de söyleyen insan değilse konuşmanın ne alemi var ki?
Lazın dediği gibi '' Bırak afgursunlar '' afgurur afgurur susarlar sonunda...O bakımdan haklısın bence. Bir müddet susmakta fayda var.
Selam ve sevgilerimle.
bazen susmak ve hatta suskunluk ile en yakınımız bildiğimizi cezalandırmak gerekir...
susarız yapabilirsek tabiki :)) insan yanımız susmamıza izin vermez derki konuş...malesef canım insan yönümüz senide biliyorum hiç kem küm deme çok geveze...
iç sesin susmasın dış sesin bir süre sussun arada gerekiyor...
sevgilerimle hayırlı ramazanlar diliyorum ...