- 481 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
NEZAKET HANIM VE AHDE VEFA KOL KOLA..****
Kapım açık
çalmaya ne gerek
Buyurunuz oturunuz
burada sevgi
ikram bulursunuz
** İç güdülerini,nefsini kontrol edemeyenler ; illaki yanlışlara açık olurlar.
** Tabii arzular dürtülerin eseridir.
** Boş hayallerin yataklık ettikleri istekler ; sadece aşağılık kompleksine sebep olurlar.
** Bal çaldı diye hayat dudaklarınıza böbürlenmeyin ..Bir bakmışsınız yalayıp yutmuş, batırmış iğnesini arılar..
** Ezberde olanlar çabuk unutulur. Bilince yerleştirdikleriniz ise kalıcıdır.
**Gönül han kapısı değildir.
** Boş verin gülmezse gülmesin hayat..Siz gülün gıcığına ; hayata inat !!
" Lütfen bebekleri dudaklarından öpmeyelim !!! "
Uyarısı varken
ben artık sana
nasıl " Bebeğim !!" derim
Sevdiceğim !!
Müsveddeler de yaşadım
temize çekeyim dedim
bir sen kaldın sevgili eşim ..
Tasması boynumda sevdamın
zincire vurulmuş yüreğim
müebbetlik mahkumiyetim
prangalar eskimedi
sen her şeyim
** çığlıklar da ; çıldırıp gitti bahtsız umutlar..
** Millet tatilde; denizde yüzüyor kulaç kulaç; dala bata...Bense denizi öğrendim hayalimde ki gözlerinde.
** Kim nereye giderse gitsin bırakıp.. Kim ne derse desin,yapsın ne olacak ..Ben ve hayallerim; biz ikimiz çok iyiyiz !!!
Yıllardır taktım
Dört göz dediler
Takmadım el alemi
sırf değişmesin diye
gözlerimin rengi ..
**Şiir yaz bu yaşta.. Aklımca güzel söz heybemden.. Anı,makale muhtelif..Üstüne üstlük hiciv..Yaz, çiz ne olacaksa !! Bir kaç eş,dost sağ olsunlar ; beğenirler işte yorum yoksa da..Ne yapmalı ki şöyle havadan,sudan, suya sabuna dokunmadan.. Çiçek kolleksiyonu,manzara.. Veya açmalı bir böcek,kıl tüy galerisi mi ?? Şaşırdım ya ; huy bu da çıkıp gitmez ki .. Ama neyse almalı oradan buradan hani var ya şu meşhurlardan; paylaşmalı en iyisi.. Veya dinlemeli müzik seyretmeli film.. İyi de o da bir bakmışsın dünyanın parası...Aman iptal et be kardeşim her şeyi, ne dert ediyorsun ki !!!
**Ne oldu bana bilmiyorum.. Kıskanç,haset değilim ama... Keşke böyle suratsız olacağıma, yakışıklı , güzel bir yüzüm olsaydı..Alsaydım onca beğenileri profilimden..Öyle bakıyorum,şöyle bakıyorum; aklımca poz veriyorum; yine de olmuyor arkadaş.. 3-5 beğeni o kadar !! Çatladım ya !! Ne yapsam ; var mı şöyle güzel bir maske satan yer? Neyse öderdim bedelini bulup buluşturup !!
** Sahil tarafından havai fişek sesleri geliyor aralıksız.. Orada mukim bir arkadaşı aradım ne oluyor diye meraktan. Babalar günü 24 de bitiyor diye kutlama yapıyormuş gençler :))) Bir güne bile dayanamadılar ya .**Terk-i diyar etmiş
**NEZAKET kol kola AHDE VEFA ile.. Kol kanat gerilenler, verilen onlarca şefkat ve sevgiler; boşa gitmiş desenize. İlla bu günümün kutlanması için olmam mı lazım yani biyolojik baba. Yokmuş demek ki Manevi Babalığın aslı ya. Haydi bakalım sizler utanın işiniz rast gele; uğurlar ola !!!
Zamansızdı
aldandı ağaçlar
yalancı çiçek açtılar