- 842 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DEVLETİ EBED ALİ MUHAMMED (S.A.V.)
RAHMAN VE RAHİM OLAN ALLAH AZZE VE CELLE’NİN ADIYLA; HAMD ALEMLERE RAHMED OLAN HZ.MUHAMMED ALEYHİSSELATU VESSELAMA VE O’NUN ALİ ASHABINA VE KIYAMETE KADAR ONA İNANAN MÜMİN VE MÜMİNELERİN ÜZERİNE OLSUN;
DOĞRULAR RAB’BİMDEN YANLIŞLAR KULUNDAN;
ALLAH AZZE VE CELLE
DEVLETİ EBED MÜDDET; HZ.MUHAMMED ALEYHİSSELATU VESSELAM’IN MEDİNE-İ MÜNEVVERE DE KURUP MEKKE-İ MÜKERREME DE; ZAMANIN DÜNYA DEVLETLERİNİN BAŞINDAKİLERE; KUTLU MEKTUPLAR GÖNDEREREK ALLAH AZZE VE CELLE’YE İTAATE DAVET EDEREK DÜNYAYA İLAN ETTIĞI KUTLU DEVLETIN ADIDIR DEVLETİ EBED MÜDDET VE BU DEVLETİN İLK BAŞLANGICI
HZ.ADEM ALEYHİSSELAMIN DÜNYAYA GÖNDERİLMESİYLYE BAŞLAR;
DÜNYA BİR SINAV VE MÜCADELE YERİDİR VE ARZ’DA SIRATI MÜSTAKİM’İN NEFERLERİYLE; şeytan ALEYHİLLANE’NİN TAKİPÇİLERİ KIYAMETE KADAR BU MÜCADELEYİ SÜRDÜRECEKLERDİR.
HZ.HIZIR ALEYHISSELAM’LA HZ.MUSA ALEHISSELAMIN KISSASI KURANI KERİMDE YÜCE RAB’BİMİZ TARAFINDAN KULLARINA ANLATILIR.
UNUTMAYIN HZ.HIZIR ALEYHİSSELAM HZ.MUSA ALETHİSSELAMDAN AYRILDIĞINDAN BU GÜNE KADAR VAZİFESINE DEVAM ETMEKTEDİR. ŞU AN KİMBİLİR HANGİ YERDE HANGİ YETİMİN ELİNDEN TUTARAK, O YETİMİN GELECEĞİNİ HARAMİLERDEN KURTARIYORDUR; YADA HANGİ ZALİMİN VURMUŞDA BOYNUNU ,DÜNYANIN FARKLI BİR YERİNDE YENİ VAZİFESİNE YOL ALMAKTADIR
KUTLU BİR İŞARETLE; BIRAKIRDA SULTANLAR TAHTLARINI DEVLETİ EBED MÜDDET ORDUSUNUN ERLERİNİN SAFLARINA KATILIRLAR Kİ; O ORDUDAKİ ERLİK MAKAMI DÜNYANIN BÜTÜN HÜKÜMDARLIKLARINDAN ÜSTÜN BİR MAKAMDIR.
DEVLETİ EBED MÜDDET’İN BAŞKOMUTANI HZ.MUHAMMED (S.A.V.)’DIR.
YERYÜZÜNDEKE DEVLETİ ESBED MÜDDET’İN BÜTÜN FAALİYETLERİ HZ.MUHAMMED ALEYHİSSELATU VESSELAMA ANINDA RAPOR EDİLİR; OLAYLARI EFENDİLER EFENDİSİ BİİZNİLLAHİ TEALÂ ANINDA GÖRÜR VE RUHANİYET ALEMİNDE TALİMATLAR VERİR.
HZ. HAMZA HZ.ALİ HZ.HASAN HZ.HÜSEYIN EFENDİLERİMİZ SAĞLI SOLLU EFENDİMİZ ALEYHISSELATU VESSELAMIN YANINDADIRLAR
BOYUTLAR ARASI KOMUTAN HZ.HIZIR (A.S.)’DIR.
MELEKLERİN KOMUTANI HZ.CEBRAİL (A.S.)’DIR.
HZ.ADEM (A.S.)’DEN GÜNÜMÜZE KADAR BÜTÜN ŞEHITLER BU ORDUDA GÖREVLİDİR.
DEVLETİ EBED MÜDDETİN ZAHİRİ VE BATINİ KOLLARI VE ELEMANLARI VARDIR.
Her dönem (Ki; Dönem kavramının asırlar olarak anlaşılması gerekir) Hakkını veren ve Sancak Muhafızlığını yapan İSLAMIN HİZMETİNDE BİR MİLLET; DEVLETİ EBET MÜDDET’in Kılıncını tutan bileği olur; Necip Milletimiz yaklaşık bin yıldan daha fazla bir süredir DEVLETİ EBED MÜDDET’in SANCAKTARLIĞINI yapmıştır BİİZNİLLAHİ TEÂLA VE ALLAH’U ALEM SANCAK HALEN NECİP MİLLETİMİZİN ELINDEDIR.
ARILAR MİSALİ GÖNÜL ERLERİ VARDIR Kİ ONLAR; İNSANLIK ONURU ADINA DÜNYANIN HER TARAFINA DAĞILIRLAR VE TEVHİDİ İLAHİ KAYNAKLI BALLARI İNSANLARA ULAŞTIRIRLAR.
DEVLETI EBED MÜDDET’İN NİCE ERLERİ VARDIR Kİ; KALBİ İIMAN İLE VE DİKKATLE VE TEVAZU VE EDEPLE ETRAFINIZA BAKIN, ONLARDAN BİRİYE İLE HER GÜN KARŞILAŞIYORSUNUZDUR BELKİDE.
Hiç bir şey göründüğü gibi değildir. Nasibiniz ve hakkınız ne ise onu görürsünüz. Kibir penceresi insanın gözlerini kör eder ve sadece sahibine nefsinin çirkeflerini güzel gösterir, tevazu penceresi fiziksel görüntünün ötesindeki gerçeğin ta kendisini gösterir.
İşte Bir Yaşanmış Bir Hadise;
Yer Erzurum; Halk arasında Aziz Emi diye bilinen güzel bir insandır kendisi, küçük ekmek teknesiyle; Taşhan’ın hemen üstündeki yaya yolunda, mısır patlatması satarak ekmek parasını çıkarır ; “ godide beşe- godide beşe” diye ara sıra müşterilerine seslenir (mısır patlatmasına ; Rahmetli Aziz Emi “godide beşe” derdi, biz daha çocuktuk o vakitler) tam o sırada yoldan iki kişi geçer ve Aziz Emiye Selamun Aleykum Aziz emi derler, Aziz Emi ses vermez, yine selam verirler, yine cevap alamazlar, içlerinden biri Aziz Emi beni tanıyamadın mı? Niye selamımı almıyorsun, ben Erzurum Müftüsüyüm der, Aziz Emi Müftünün yüzüne derin derin bakar ve iki elini açarak der ki, heç bir Müftünün ensesi, bele senin ensen gibi kalın olur mu!!!... Divane görünüşlü tavırları olan, hatta bazen haylaz çocuklar tarafından alay edilen ve onlara ses çıkarmayan Aziz Emi zamanın Erzurum Müftüsüne tabiri caizse, senin gibi besili tosunlara benzeyenden ve ensesi böyle kalın olandan hiç Müftü olur mu deyip ve böyle birinin selamının dahi alınmayacağını gösterir ve zamanın Erzurum Müftüsüne Batıni yönden dersini verir. Mana ehlinden madde aleminin insanına tokat gibi bir derstir bu ders.
Yine başka bir Olay;
YER ERZURUM’UN TORTUM İLÇESİNE BAĞLI BİR KÖY;
Osmanlının Hükmettiği Vakitlerdir; Mekân Anadolu’da bir köydür; Kahramanımız ise AHMED; Köylü ona beynamaz Ahmed diye hitap etmektedir, Namaz Vakitlerinde, köylünün davetine rağmen Namaza gitmez; Bu isimle meşhur olmuştur, köylü onu Namaz kılarken asla görmemiştir. Durum zahiri görüntü olarak böyle aksetmiştir, fakat olayın gerçek resmi daha farklıdır.
Nasılmı?
Aşağıdaki gibi;
...
Beynamaz diye her vakit Ahmedi, irdeleyen ve ona bu lakabı takan, bir köylü Hacca gider vazifesini bitirip dönecekken, parasını kaybeder, çaresiz ve şaşkınlıkla; Kabe-i Muazzama’nın yanında beklerken, yaklaşmakta olan kişiye dikkatli bakınca, onun beynamaz Ahmed diye hitap ettiği; Ahmed olduğunu fark eder ve şaşırır fakat gelen Ahmeddir; Ahmed ona durumu anlatır; Namazlarını her Namaz Vakti Kabe-i Muazzama da kıldığını anlatır ve kendisine yardım edip Erzurum’a göndereceğini , bu durumu da köylüye anlatmamasını ve ona; Erzurum’a gittiğinde köye gitmeden önce Erzurum Valisinin yanına uğramasını ve ona selamlarını iletmesini söyler, köylü tamam der; Ahmed gözünü kapa der, açtığında Erzurum’da olacaksın; Allah Azze Ve Cellenin izniyle der ve Besmele çeker Ahmed, köylü denileni yapar gözünü aç tığında; Erzurum’dadır, çıkar Valinin Makamına ve Makamdan içeri izinle, girdiğinde Vali Koltuğunda Ahmed’i görür; Ahmed ayağa kalkar Ve Aleyküm Selam der.
İŞTE ANADOLU VE YERYÜZÜNDE ÇOĞU İNSANIN HAYATINDA BUNA BENZER HATIRALAR VARDIR;
DEVLETİ EBED MÜDDET’İN GELENEĞİDİR. DÜŞMANIN İYİCE BÜYÜYÜP BOY ATMASINA İZİN VERİR, ÖYLEKİ KARA ÇALI MİSALİ BOY VERİR VE KENDİNİ SAKLAMAZ ŞER ODAKLARI VE ÖZ GÜVENİYLE FUTURSUZCA DEŞİFRE EDER KENDİNİ VE SONRA DEVLETİ EBED MÜDDETİN BİÇİCİLERİ DEVREYE GİRER KÖKÜNDEN TEKER TEKER BİÇER ALÇAKLARI.
DEVLETİ EBED MÜDDET SIRATI MUSTAKİMİN MUHAFIZIDIR. ÜÇLER YEDİLER KIRKLAR SERDENGEÇTİLER ALPERENLER ŞEHİDLER GAZİLER MELEKLER VE DAHA NİCELERİ DEVLETİ EBED MÜDDETİN MANA VE MADDE BOYUTLARINDAKİ NEFERLERİDİR.
Cehenneme giden yolda Aldanan İnsana, en kötü rehber olan iblis kıyamete kadar mühletlidir. SIRATI MÜSTAKİM YOLUNDA KUR’AN-I AZİMÜŞŞAN VE SÜNNET-İ SENİYYE; AKIL SAHİBİ İNSANLAR İÇİN KUTLU BİRER REHBERDİR. KIYAMETE KADAR BU İKİ YOL İNANANLAR VE ALDANANLARCA ASLA BOŞ BIRAKILMAYACAKTIR.
KISACA DEVLETİ EBED MÜDDETİN GÜNÜMÜZDEKİ FAALİYETLERİ;
1- ÇAĞIN NEMRUDİ VE FİRAVUNİ ZALİM YÖNETİMLER ALTINDAKİ MÜSLÜMAN HALKLARIN KORUNMASI VE ÜMMETİ MUHAMMED (S.A.V.)’İN VAHDETTE BİRLEŞTİRİLMESİ
2- GAYRI MÜSLİM ÜLKELERDEKİ AZINLIK MÜSLÜMAN HALKLARIN KORUNMASI VE VAHDETE ENTEGRE EDİLMESİ,
3- İSTİLA ALTINDAKİ MÜSLÜMANLARIN İSTİKLALLERİ İÇİN AŞAMALI GEREKLİ FAALİYETLER VE İSLAM MEDENİYYETİNİN TEKRAR VAHDETTE BİRLEŞTİRİLMESİ,
4- MÜSLÜMAN DÜNYASININ ORTAK MEDENİYYETİNİN DÜNYA MİLLETLERİNE DOĞRU YANSITILARAK GERÇEK İSLAMIN İNSANLIKLA BULUŞMASINI SAĞLAMAK
5- GLOBAL DECCALİZM ŞEBEKESİ TARAFINDAN FİKRİ ALT YAPISI OLUŞTURULAN "MEDENİYYETLER ÇATIŞMASINI" ENGELLEYEREK, İNSANLIĞIN " “LA İLAHE İLLELLAH MUHAMMEDERRASULULLAH” YANİ ORTAK VİCDANDA ; BULUŞMASINA ZEMİN HAZIRLAYARAK HZ.MEHDİ (A.S.)’IN GELİŞİNİN ÖN HAZIRLIĞININ YAPILMASI.
BU BAĞLAMDA;
Afganistan, Afrika, Doğu Türkistan, Keşmir, Filistin, Suriye, Kafkasya, Başkurdistan, Saray Bosna, Karabağ, Kosova ve dünyanın bir çok bölgesinde DEVLETİ EBED MÜDDET iblisin telkinleriyle kurulan insan fıtratına aykırı sistemlerin güçleriyle her ortam ve boyutta mücadelesine devam ediyor.
Erzurumlu Hayrettin KIZILOĞLU
(KIZILOĞUZ BEYİ)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.