- 1122 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İnsan Anne Olmalı
Bugün ,Dünya Anneler Günü.
Ama aslında bizim bütün dünyamız Annelerimiz. Bütün günlerimiz.
Çünkü ;
İnsan anne olmalı ; varlığını bilmek için, ruhunun gerçekliğini görmek için, var oluşunun kutsallığına erişebilmek için, değeri, erdemi , hissiyatı, doğruluğu , dürüstlüğü anlamak için.. Ve aslında var olmak için
İnsan anne olmalı;gündüz güneş, gece ay ışığı olabilmek için. Yaşamın her anını dolu dolu yaşayabilme için. Yaşamayı bilmek için. Gökyüzünde bir yıldız , yer yüzünde bir nehir kadar saf ve duru olabilmek için. Bir deniz kadar ufku geniş , bir çiçek gibi masum ve sevgi dolu olabilmek için. Ve aslında yaşamın kendisi olabilmek için.
İnsan anne olmalı ; cesur olabilmek için , ateşin içindeyken cennet olabilmek için , düştüğünde kalkabilmek için , kanadığında için sızına çare olabilmek için,yok olduğunda karanlıkta aydınlığa çıkabilmek için. ve aslında aydınlık olabilmek için.
İnsan anne olmalı ; üzüntüyü sevince dönüştürebilmek için, göz yaşını gülümsemeye dönüştürmek için, umutsuzluğu umuda dönüştürmek için, yalnızlığı en tatlı kalabalıklara dönüştürebilmek için, hayatı yaşamaya değer kılabilmek için.. ve aslında hayat olabilmek için.
İnsan anne olmalı; gönülden sevmek için.çıkarsızca sevmek için, hiç düşünmeden hayatını sevdiğine vermek için. karşılık beklemeden , gurur yapmadan, gurur sevdiğinde görebilmek için. uykusuz geçen her bir dakikada sevgisini kat kat yüceltmek için. ve belki de aslında sevmeyi bilmek için..
İnsan anne olmalı ; insan olabilmek için.
..
Bütün Anne ve Anne adaylarının Dünya Anneler Gününü kutlar, selam , sevgi ve saygılarımı sunarım.
YORUMLAR
nadiren bu kadar başarılı okunabilen gizli bir delilik anne elbisesi.
belki de 'insan' ın en çıplak hali . .
tebriğinize teşekkürler tesbitlerinize tebrikler efendim. .
Özkan KÖSE
Teşekkür ederim yorumunuza.
Değer kattınız.
Saygılarımla..