- 602 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Mardin Şehrine İsyan
Tarihi güzelliklerle donatılmış şehir...Gelişim çok mutluyken,zamanla severken seni,neden Mardin neden!Bilmiyordum senin bu kadar acımasız olduğunu.Senin bütün samimiyetin,arkadaşlığın hepsi yalan!Oyuna getirdin çıkarların için,kalbimi benden aldın toprağa gömdün bir hiç uğruna.Yaşayan bir ölü gibiyim.Bana zarar vermemen için herşeyimi verdim ama benden,umut dolu kalbimden ne istedin!Güvercin oldum, kanatlarımı kırdın.Ağaç oldum ,yapraklarımı döktün.Arkadaş oldum,bana ihanet ettin,beni sırtımdan bıçakladın.Ağladığımda teselli yerine beni daha çok yaralamayı tercih ettin.Hiçbir umudum kalmadı.Mardin!ne istedin benden,ne istedin benim hayallerimden.Okumak istedim buna da izin vermedin.Benden tek birşey istedin.ÖLÜM!Bana yaşattıklarından dolayı ölmek istedim yine izin vermedin.Bens seni anladım Mardin..Sen acı çekerek ölmemi istiyorsun.Ne olur yeter artık.dayanacak gücüm kalmadı.Kimseyi yanıma yaklaştırmadın,dostlarımı benden uzaklaştırdın,ailemi koparıp aldın...Neden yapıyorsun bunları!Halbuki dışardan o kadar masum duruyorsun ki kimse bu yüzden inanmıyor bana,inanmıyor senin bana yaşattıklarına...Başaramayacaksın Mardin!Benim gibi çok genci öldürdün ama beni öldüremeyeceksin!Eskisinden daha güçlüyüm.Umutlarım,gerçekleştirmek istediğim hayallerim var.Seninle savaşmaya hazırım.Teke tek,dişe diş...Umut yolunda ve zafer yolunda ölüm varsa ben razıyım.Hiç mi acımadın diğer insanlara.NE OLURSUN BIRAK BENİ diyen yakarışlara...Kendimi sana teslim etmeyeceğim.Bütün hayallerimi,umutlarımı ve benden aldığın kalbimi geri alacağım!Mardin,umutsuzluk şehri,ayrılık şehri...Ah Mardin Ah...!
Neslihan DİNÇ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.