- 1200 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
degerli Vahap beyefendi bey..
size bir ozur borcum var..
vahim bir hata musebbibi her ne kadar ben degil isem de.. size ozur borcum var..
ben o gun.. androitle yukardan asagi inerken..
ant olsun..
siir ile.. makale kismi arasi kirmizi bant.. ekran da olusmadigi icin..
cok vahim hata ile..
ben yazinizi siir diye eklendi sanma gafleti bulundum..
uyariniz uzerine fark ettim..
kusurumu bagislayin.. yazi yazmissiniz.. yazi olarak
eklemissiniz..
yazi ile siir bolumunu kesen.. ayiran.. kirmizi bant..
androidde gec olustugu icin.. anliyamadim siir sandim.. ozur dilerim..
hatami telafi icin..
size yardimci olmuya..
calisacavim.. sorununuzu iletmeye..
connection yapmaya o peoples ile ugrasacagim... lutfen tercumemi copy paste edip.. sending ediniz mercilerine.. who is in malazgian air plaine working..
who is nation and about there is authory..
İ Will make help to you
siz ne diyor..
ne gelirse elimden..
vhat come my from hands
dear sir/ madame authory of malazgian..
İ am sure.. you are nt is find.. do you know..
becouse.. you finding not is right area zone..
if plane now not is flyng in sky..
you needing see sea or earth..
where İ giving now there is coordinat..
60- 65 km go streit ahade and
maybe turn left you want it is.. if 20- 28 km left turning certainly see..
not is looking you another any area.. any zone.. please..
dont forget me please there is cenario right but a.other cenario.. nat is right..
İ think enteresing there is tema and carfull looking there is coordinate.. coungraculations now.. all right.. dont mansion it.. your welcome.. thanks..
signal Vahap Ulukaya
cytizen of Turkey Who specialist unknown where planes..
Can Huseyin tarafından 4/29/2014 10:17:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
vahapulukaya
sayfalarıma istediğiniz şekilde yorum yapabilirsiniz.
Tek ricam kelimeler anlaşılır olsun.
Sizin yazınızı ben bile zorlanarak okurken ziyaretçi arkadaşlarım da zorlanır..
İngilizceye tam vakıf değilim.ne yazdığınızı bilemiyorum.
sayfamı ziyaretinize teşekkür ederim.
yorumunuza da teşekkür ederim.
o günkü yorumunuza karşılık yazdığım yorumda bende sizden fazla ayıp etmiş oldum.
Bende bazen salıveriyorum kendimi rüzgarlara karışan her bozuk sese bir sille atıyorum.bazılarıda bana atıyor.ödeşiyoruz.Lakin onların hep ağzı burnu kan içinde buldukları ilk derede çayda boğuluyor..
Benimse saçlarım uzun siliyor terimi,siliyor kanımı daha bir irileşiyor içimde ki coşku,daha bir çıldırıyor bakışlarım,kollarım bir daha kanatlanıyor kasırgalara kapılmış gibi taşkınlığında ırmaklar bu kırmızı oluşu toprakları sinesine basıp geçiyor ve açılıyor okyanuslara kapılarım.
köpük köpük renklerim salınıyor uçsuzbucaksız diyarlarda..
bazen bende toz olduğumu unutabiliyorum maalesef efendim.
sağlıklı ve mutlu olun yeter..saygılarımla..