- 901 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Merhaba Sulugöz
Ruhum bir türlü harekete geçmek nedir bilmedi...Bitkin bir halde sessizliğinde hastalıklı,içim geçmiş biraz...Saba makamında içime işler yaşananlar...Birde canımı yakar bu yarım kalmışlıklar...Ah şu İstanbul’un geceleri yokmu geceleri,sessiz çığlıkları ...Sokaklarda yanan neon ışıklarının altında yazılmış aşkımızın son hali...Büyük gürültüler kopuyor deprem misali küçük gövdemde büyük yıkımlar ...40 yıllık acılar ağır basar ruhumda...Mutluluk devleşen dağlar gibi önüme set çeker her defasında ve bir türlü ulaşılmaz olur bende...Hava nasıl da yapışkan bu gece...Gecenin karanlığını örtüyorum üzerime..Melankolik bir ruh haline bürünüyorum...İsyanlarım felç oluyor her defasında...Büyük yıkımlar yaşıyorum ve bilmediğim bir soğukluk sarıyor bedenimi,üşüyorum !...Neden? Niçin? , Nasıl gibi sorularıma cevap arıyorum dünden kalma yarınlarımda...Bu vakitlerde dereleri kıskanır olmuşum özgürlüğe doğru akışkanlıklarını ..Ve bugün hayallerim yer değiştiriyor yaşanmış gerçeklerimle..Sahte bir dünyada gerçek olmaya çalışıyorum sebep yokken...Offf bu gece ben yine boğazın dalgalarına bıraktım kendimi galiba....Boğaza yansıyan yalıların gölgelerinde arıyorum geçmişi...Başıboş kalmışlığımda !...Her yerim ağırıyor,kıvranıyorum açıdan suskunluğumla...İklimler yer değiştirdi yüreğimde,inandığım tüm kavramlar anlamsızlaşırken...Gözyaşlarımla kurduğum geleceğime umutla baktığım için ve ben bu kadar cahil kalışıma gülüyorum !...Böylesi akşamlarda boğuldukça boğuluyorum,nefesim kesiliyor...İstanbul da bıraktığım mutluluk kimbilir belkide bir martı gagasına takılır ve yeniden bana rastlar ...Baş rolünü oynadığım bu filmi başa alsam herşey değişirmi?...Pejmürde ruhum miskinleşmiş ,huzuru arıyorum..Bir köşe başında karşılaşırım bellimi olur...Belkide bu sefer evet evet kesin bu sefer...Çünkü benim rüyalarım gül kokardı eskiden...Bugün böyle düşünüyorum.. Peki, eskisi neydi? ...Herneyse bu seferde çok uzattım galiba durmak bilmedi yüreğimin sesi...en iyisi oturup beklemek her zamanki gibi...sen yine hoşça ve sevgiyle kal olurmu sulugöz...her daim yüreğimdesin...
Gülbin Özer (Altun)
Uzakların Kızı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.