- 2252 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
SEN BENİM HERŞEYİMSİN
KIZIMA...
Hani, kırk derece ateşle yatarken soğuk suya dalmış gibi titrersin ya. İşte öyle anlarda kapını çalan bir el olsun, önüne bir tas çorba konsun istersin. Sen, benim hasta yatağımda titrerken kapımı çalan el, önüme konan dumanı üstünde bir tas çorbasın.
Hani, karanlık gecelerde kabuslarla uyanırsın, gerçekmiş gibi korkarsın. Sesini duyacak bir can ararsın ya da hayra yorulacak düşler dilersin. Sen, benim korkularımı silecek can, hayra yorulacak düşlerimsin.
Hani, çaresizlikle çırpınırsın, bir çıkar yol bulamazsın. Başını duvarlara vurmak gelir içinden. Sen benim çıkar yolum, tek çaremsin.
Dertler otağ kurmuştur gönlüne, umutsuzluklar kol gezer etrafında. Nereye gideceğini, ne yapacağını şaşırırsın. Sen, benim umudum, sen benim sevinçlerimsin.
Sele kapılırsın bir gün. Tutunacak bir dal bulamazsın. Sürüklenir sürüklenirsin. Kurtulup ayağa kalktığında yara bere içindedir her yerin. Sen, benim tutunacak dalım, yaralarımı saran iyilik meleğimsin.
Gözlerinin feri söner, yaşama gücün kalmaz ya bazen. Güneş doğmaz, hep gecedir zaman. Bir ışık ararsın. Sen, benim yaşama gücüm, günlerimi aydınlatan güneşimsin.
Mevsimler hep kış, hava ayaza kesmiş, sığınacak bir yuva ararsın. Kuşların bile sıcak yuvası varken sen kendini yersiz yurtsuz kimsesiz hissedersin. Sen benim, sıcacık yuvam, elim günüm, kalabalığımsın.
Hani bozkırlara düşer yolun. Bir yeşil yaprak, bir küçük kır çiçeği göremezsin. İçin ürperir, her yer toz dumandır. Serap görürsün çaresizce. Sen, benim bozkırımda açan kır çiçeğim, gölgesine sığındığım çınar ağacımsın.
Sevgiler tükenmiş, nefretle doludur yürekler. Nereye baksan yalan dolan. Bakan her gözde riya... Sen, benim sevgi dolu yüreğim, riyasız bakan gözümsün.
Sen, benim umutların bittiği yerde umudumsun. Yolların bittiği yerde yolum, karanlık gecelerde parlayan yıldızımsın. En çaresiz anımda elimden tuttan elsin. İçimse fırtınalar koparken sığınacak, hırçın dalgalardan korunacak sakin limanımsın.
Sen benim, gözümün feri,dizlerimin bağı, yüreğimin ritmisin.
Sen benim, sen benim H E R Ş E Y İ M S İ N...
.
YORUMLAR
Çok güzel bir çalışma.
Biz de yazmalıyız çocuklarımıza.
Belki,
gerilen,
kopmaya yüz tutan bağları gevşetebiliriz bu sayede.
Elinize sağlık.
kırılganı
kırılganı
Bir tutam hayat
Kötü bir durum.
Neden değilsiniz?
Çalışıyor olmalısınız.