ben en çok kendimi özledim..
insan hep sorar hep merak eder hep nedenlerin niçinlerin peşinden gider..
düşünür düşünür düşünür..
bazen hiç bir cevap bulamaz sorularına..bazen daha sorarken pişman olmuştur zaten..
çünkü karşındakinin verdiği cevap suratının ortasına vurulmuş bir tokattan farklı değildir..
günler geçer böyle..aylar..ve hatta yıllar..
ve bir gün
susarsın..
aldığın hiç bir cevap gerçek değildir artık..doğruya tekabül etmez seslenişler..yüreğinin derinlerinde sakladığın o korku gözlerinin taa içinde oturuyordur artık..
içten içe ettiğin duaların kabul olmadığını görürsün.. ve anlarsın ne olur böyle olmasın dediğin her şeyin tamda öyle olduğunu..
değersizlik kuşatır her yanını..kuşandıkça kaybolur kimliğin..
her gün biraz daha söndürürsün gözlerindeki ışığı..ve her gün biraz daha gidersin kendinden bir adım öteye..
biraz daha kurutursun yüreğini döven nehirleri..
hiç bir şeyden yorulmazsında aynaya baktığında gördüğün kişiyi tanıyamamak alır bütün yaşam gayretini..
’benden aldıklarını geri verebilirmisin bana..çünkü ben en çok kendimi özledim..’
YORUMLAR
Düşündüm de , korktukça bişeylerden, evrene verdiğimiz enerjiyle belki de farkında olmadan başımıza gelmesini sağlıyoruz korkularımızın.Evren ve beyin herşeyi yansıtır kuramını atalarımız da doğrulamışlar "bişeyi kırk kere söylersen olur" diye.
Ben bi seminere katılmıştım, oradaki öğretide diyordu ki eğitmen ;bütün korkularınızın , sırlarınızın tersini her gün bir kağıda yazın ve her gece yatmadan okuyun...ya da neyin çok olmasını canı gönülden istiyorsanız sırasıyla ki sırası çok önemli yazın ve onu da okuyun hergün. Beyninize kaydettiğiniz artık bilinçaltında istediğiniz olacak ve göreceksiniz ki siz farkında olmadan o işi seçip, o kişiyi seçip, o parayı kazanmaya... Vs ya da o kötü sırrın yok olduğuna , o rahatsız edici korkuların sonlandığına şahit olacaksınız.
Bilinçaltı hipnoz , uzun yıllardır acıları azaltmada kullanılan... Özlediğimiz kendimizi çıkarır ortaya belki; çünkü ben inanmaktayım ki Deniz'ciğim insanın kendine aitliği bir başkası tarafından elinden alınamaz, kendisi bu hakkı istekli vermediği sürece. O zaman herkes kendi verdiği hakkı başkasının elinden kolayca geri alabilir özgür iradesiyle ...
Özlediğimiz ondaki kendimiz oluyor ; bizdeki yalnız biz değil galiba ki yazınızın da vurgusu bulaydı sanırım kurguda.
Samimi dizelerdi ; sızladı içimin içi...
Ah..ikizler kızı ahh...
Sevgilerimle