- 1772 Okunma
- 8 Yorum
- 2 Beğeni
Tanışacağız Elbet
Biliyorum gelişinle yerden kesilecek ayaklarım,gökkuşağına dönecek dünyamın rengi,
siyahları kaybolacak mesela , sarıları daha bir parlak olacak.
’Merhaba’ deyişinle sığmayacak yüreğim bedenime, can bulacak tenim, bir göz süzüşünle .
İşgal edeceksin günün her saniyesi kalbimi, beynimi .
Merak ederken herşeyini ,sımsıkı sarıp göğsünün sıcaklığında,bilinmeyenleri keşfe çıkacağız hiç yorulmadan.
Nasıl güldüğünü , nasıl yürüdüğünü, yağmurlar altında nasıl öpüştüğünü öğreneceğim .
yemeğini yedin mi ,ilaçlarını aldın mı sorularından ,hiç sıkılmayacağım; sen bana kıyamazken ben senin gözlerine bakmaya doyamayacağım.
Bekleyişlerime, seslenişlerime gelen sen olacaksın.
Kimseyle paylaşamadığım özlemlerimi ,nefretlerimi anlatacağım , durup öylece beni izlerken.
Dokunamadığım geçmişimin üzerine çizgi çekeceğiz beraber dudaklarımızla.
Koşup koşup yorulmayacağız , çığlıklar atacağız çocuk bahçelerinde .
Rengarenk balonlar alacaksın bana,bir senin sevdiğin balonun ,bir de benimkinin, bağlayacağız iplerini birbirine.
İsimlerimizi yazıp salacağız masmavi gökyüzüne; uçaçağız aşkın en uç doruklarına.
Nasıl da yanlış biliyormuşuz aşkın tanımını, ’Aşk’ buymuş ! aslında deyip ,sımsıkı sarılacağız birbirimize
Anlayacağız ki ’dünyadan kopmakmış aşk
kendini bulmakmış onun dünyasında..’
İnanıyorum bir gün mutlaka çıkacaksın karşıma .
Tanışacağız elbet ömrümde.
YORUMLAR
ilk kez ve tesadüfle karşılaşıyorum bu yapıtla.şiir mi şarkı mı ferman mı yada adı koyulmamış bir düşün eksiksiz hayalimi.yolun soluna düşen kuru yapraklar kahverengi yalnızlık adımlarken karşı tarafa akşam güneşi isabet ediyor.sorunsuz aşk yalın karizmatik duruş ne kadar hüzün olsa okadar yapılanan aşk deyimi,cümlesi kavrayışı alıp ötelere bilmediğin bir yerde aşkı yeniden doğurmak biz adlı vadinin rahminden.kısıtsız koşma adı veriliyor seçilen her harfe ve biliyorum ki aşk dahada sarılıyor güfte hicaz arası bir gecede ılık havalı odanın yeni yepyeni hayatında...sade anlatımda ancak bu kadar büyük bir beklentili aşk yaratılır...müthişsin...
aslan bülent tarafından 10/29/2013 9:21:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Önce süper bir müzik karşıladı....Müziğin eşliğinde şiir tadında okudum yazınızı.
özellikle final süperdi..
''Nasıl da yanlış biliyormuşuz aşkın tanımını, ’Aşk’ buymuş ! aslında deyip ,sımsıkı sarılacağız birbirimize
Anlayacağız ki ’dünyadan kopmakmış aşk
kendini bulmakmış onun dünyasında..’''
Çok beğenerek okudum.
Gönlüne göre olsun herşey kardeşim..