- 2329 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ATATÜRK BİLİNCİ
Her ülkenin tarihinde değerli liderleri vardır ama geleceğine sonsuza kadar hükmedecek bir ATATÜRK’ü yoktur (akıl/bilim mirasından dolayı) Biz Atatürk’ü sadece mirası için sevmiyoruz geleceğini biz gençlere emanet etttiğini ve güvendiği için seviyoruz. Sonsuza kadar takipteyiz "O" nun ve eserlerinin.
ATATÜRK’ü aramayın O’nun sizi bulmasına müsaade edin yeter. Atatürk bir heykel değildir bir insandır insan olduğu için hala içimizdedir ve geleceğimize ışık tutmaya devam etmektedir. Kimse ATATÜRK olamaz ama herkes ATATÜRK’ü anlayabilir çünkü "O" halkın gönül tahtını PAŞALIK TÜRBESİNE tercih eden tek askerdir.
Evrensel İdeoloji yoktur kendi coğrafyalarından doğar Türkiye’nin ideolojisi dün bugün ve yarın Atatürkçü Düşünce Sistemidir. Atatürkçü Düşünce Sistemi ruhban feodal ve sermaye sınıfına değil sadece Türk Milletine hizmet eder. O nedenle hala umuttur ve meşaledir. Atatürkün fiziki şasiyeti/ahlaki karakteri Türk’ün bütün insanı vasıflarını bünyesinde toplayan yegane kişiliktir. Bu nedenle ortak değerdir.
Atatürk’te buluşmak; çağdaşlıkta, aydınlıkta, umutta, özgürlükte, adalette, demokraside buluşmaktır. Atatürk sadece Türk Milletinin değil bütün ezilen sömürülen ulusların ezelden ebede istiklal sembolüdür o yüzden ışıklıdır meşaledir. Bir sağcı/solcu ben Atatürkçüyüm diyebilir ama Atatürk sağcıdır/solcudur diyemez zira Atatürkçülük sağ ve sola sığmayacak kadar büyüktür. Atatürk’ü özlemeyelim onu yaşatalım fikirlerinde hayallerinde yol alarak onu ilelebet yaşayacak Türkiye Cumhuriyetini sonsuzluğuna taşıyalım.
Türk milleti etnik ve dini boylamda o kadar çok parçaya ayrılmıştır ki Atatürk şemsiyesi altında toplanmaktan başka bir şansı kalmamıştır. O şemsiyeyi delmeden yenisi açılmazdı 70 yıl sömürü yapıldı fatura Atatürk’e kesildi. Ama o kendini onaracak kadar canlıydı. Atatürk usta bir söylem ve dahi bir eylem adamıydı Türk gençliği devrimci eylem ve söylemleriyle ilelebet onunla buluşacaktır. Atatürke tapılmaz Atatürkle yaşanır dayanışma yapılır ve geleceğe yürünülür çünkü o ilah değil insandır.
İslam dünyasında peygamber sünnetinin kaderi ne olmuşsa Türkiyede de Atatürkçü düşünce sisteminin kaderi o olmuştur. Peygamberimiz ölünce sünneti nasıl tarikatlar tarafından yağmalanmışsa Atatrük ölünce düşünceleri de sağ ve sol yağmaladı. Atatürkçülük hariç diğer idelojiler ihraç gayesi gütmektedir ve sömürü kaynaklıdır gizli etnik emelleri vardır.
Ataürk bir siyasetçiden öte bir aksiyon adamıdır düşünce sistemi vardır bir ideoloji bırakmamıştır ideolojiyi halk oluşturmuştur yaşayarak görerek. Kim ki Atatürk’ü küçük görür ceddinin ATATÜRKLE omuz omuza verdiği varlık yokluk mücadelesini küçük görür hesabını ölünce kendi atasına verir. Kalbini Atatürke vermiş insana gönlünü çalgıcıya kaptırmış kıza yönelik eski mahalle baskısını uygulamak dışlamak aşağılamak acizliktir.
Atatürke Türkün Lazın Arabın Kürdün birlikte minnet hissini duymasını kıskanmak ONU unutturmak için ATATÜRKLÜĞE soyunmak vicdanları sızlatır. Atatürk Türk Halkının ortak geçmişi ve ortak paydasıdır Bu paydanın üstüne hangi karmaşık oyunu pay olarak koyun mutlaka çözer. Yeni bir Atatürk çıkmayacak ama Atatürk’ün verdiği özgürlük savaşı Türk Milletine esir edilmeye çalışıldığı her zaman sürecinde ışık tutacak.
Atatürk sevgisi kimsenin tekelinde değildir ama onun emanet ettiği Türk Cumhuriyetinin geleceği onun emriyle Türk Gençliğinin tekelindedir. Atatürk aktif bir bilge, dinamik bir eylemci, hayal gücü yüksek bir teorisyen ve dinamik bir idealin ateşleyicisidir.
Bugün 26 Ağustos Büyük Taarruz başladı. Baş Komutan Gazi Mustafa Kemal Paşa harekatı bizzat Afyonkarahisar Kocatepe’den idare ediyordu.
Atatürk’e selam olsun ruhu şad olsun !!!
ismet zeren
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.