Barışın ganimetleri.
......Dünyanın iki kutbu var.Biri kardeşlik diğeri kalleşlik...
......Çıkarları uğruna inançlarını değiştirenler hayatları boyunca haçlı savaşlarını sürdürüyor.
......Allah’ın kuluna ve elçisine oğlu dediler.Oğul üzerinde sevgiyi yoğunlaştırıp çevreye empoze etmek istediler.İnsanların yanlarına yaklaşmasını istiyorlar.Yakın mesafeden faydalanmak amaçları.Bunu onlara şeytanları öğretti.
......Yanlarına yaklaşmayan inanç sahipleri ile yıllarca savaştılar.Şeytanları onlara "Onlar kuvvetliyken sen zayıflarsın"demişti.Standartlar buldular.Çifte sıtandartları onlara seytanları buyurdu.Milletleri birleştirdik dediler,Vetolarla avantajlar yakaladılar.Bilim ve teknik ile sizi ilerleteceğiz dediler açlığa mahkum ettiler.
......Onlar smokinlerini giydiler,kıravatlarını taktılar uygar oldular.Hakk’tan yana olana yobaz dediler.Sağ sol diye iki kılığa büründüler,iman sahiplerini ikiye böldüler.Bölecekler,parçalayacaklar ve yutacaklar.Kimin ne kadar varlığı varsa gözleri orada.Petrol için Dünya haritaları çizildi.Altın ve bakır haritaları kullanıldı.Şimdi bor haritasını açıyorlar.
......Onlar yakın doğu savaşlarını kominizm sonunda icat ettiler.Binlerce inanan insan iç savaşlarda katledildi.Gözlüklerini çıkardılar,gözlerini yumdular.Allah’a şirk koşanlar doğruyu hiş bir zaman göremezler.Şeytan kalleşlik kutbunda oturuyor hep.Onlara demir vicdanlar takıyor.Oturup köşkünden Dünyanın haline bakıp bakıp gülüyor.
.......Şimdi bir domino oyunu ile Dünyanın rengini değiştiriyorlar.Kardeş kanı ile Dünya kızıla boyanıyor.Askeri güçle Afganistan,Irak,Libya istila edildi.Kardeşlere kalleşlik aşısı yaptılar ve Dünya kan kokmaya başladı.Domino etkisi dediler Müslüman ülkelerde İktidar ve muhalefet kavgasını çıkardılar.
.......Şeytan imansızların eline silahları verdi.Süper güçler kavga edeceklerdi.Bu Dünyanın sonu olur sanıyordu.Şirk koşanlar şeytanı solladılar.Kitle imha silahlarını kullanmamak için anlaştılar.Ekonomik krizleri gelmeden önlem almalıydılar.Hemen kardeşlerin eline klasik silahları tutuşturdular.Vuruşun dediler.Perde önüne "Demokrasi savaşı"yazdılar.
.......Ey insan ! İnananları kardeş yaratan Allah;Allah-u Ekber diyerek(Allah’ın adını anarak)Birbirinizi katletmenizi mi emretti ? Sonucunda Yahudinin ve Hırıstiyanın kesesini dolduracak bir savaşa sürüklendin.Bir inananı öldüren bütün inananları öldürmüş sayılır diyen Kur’an senin rehberin değil mi ?."AFELA TAGİLUN" diye birçok yerinde size cenab-ı Hakk "AKLINIZI ÇALIŞTIRIN"diyor.
.......Şeytan Her kötülüğün sahibidir.Önce imanınızı çalar.Sonra sizi bir avuç yahudiye hizmetkar eder.Hemen tövbe edin.Kardeşleriniz için Hakkı bilin ve Hakk’a tabi olun.Silah yerine kalem tutun.
.......Bilin ki İslamiyetin nuru Dünyayı kaplayacaktır.Dünya Amerikanın ve Avrupanın İslamlaştığını görecektır.Delalete düşen helak olacaktır.Fatiha okuyarak sıratı müstakim için Allah’a söz verenler.Sıratı Müstakim birliktedir.Ayrılık delalete düşmektir.
.......Çağrım;Ben iman ettim diyenlere...Silahı bırakın kalem tutun.Kuranı okuyun,Anlayın ve uygulayın.Hala süren Haçlı savaşlarına bilinki tek tek karşı koyamazsınız.Allah (cc) birlik olmanızı emretti.
Orhan Semiz
Karacan.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.