hayatın analizi - 2
HAYATIN ANALİZİ – 2
Kadın hayatın içinden bir varlık….
Ana olunca ayrı , eş olunca ayrı , arkadaş olunca ayrı bir değer biçilen varlık.
Çocuklarının anası , dört duvar içine hapsolmuş bir varlık kadın…
Kimi zaman baş üstünde tuttuğumuz , kimi zaman dikkate bile almadığımız bir varlık kadın.
İşimize geldiğinde fikrine başvurduğumuz , kimi zaman da 2. Sınıf bir insan kadın…
Şiddete uğrayan , taciz edilen , geçmişi travmalarla doldurulan bir varlık kadın…
Erkektir yapar düsturuna her gözü şiştiğinde muhatap olan kadın…
Zorla evlendirilip , sonrasında mutluluğu dışarıda arayan kadın…
Erkek olunca değişen , kendisi söz konusu olunca her türlü sıkıntıya maruz cinsiyet kadın…
Yine de her şeye rağmen hayata tutunmaya çalışan , varlığını devam ettirme amacında olan ..
Ekonomik özgürlüğü elinde olup , bende varım deyip , rotasını şaşıran kadın…
Bende seninle aynı haklara sahibim deyip , feminist tavırlar takınan kadın
Doğurduğu çocuğunu cami avlusuna –çöp konteynırına bırakan kadın…
Erkeksi davranışlar sergileyerek kendini ortaya koymaya çalışan kadın…
Daldan dala konup , ne aradığını ve istediğini bilmeyen kadın….
Yalanlar söyleyip , maskeler takan , hayatı hoyratça yaşayan kadın…
Seni seviyorum deyip , hayatı hep uçlarda – sınırlarda yaşayan kadın…
Ne yaptığına bir türlü anlam veremediğiniz kadın….
Sanal –geçici-anlık zevklere dalıp gerçek sevgiyi dipsiz kuyulara gömen kadın….
Sahiden kimdir kadın….
Ya da siz hangisini seçerdiniz ????
(Erkekler üzerine bir sonraki )
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.