- 1280 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
DİLEK YILDIZI.......
Abim. En güzel yıldızım. Candan çok sevdiğim abim. Sen ne güzel parlıyorsun öyle bilir misin gökyüzündeyken. Senin bana yazdığın şiirler geliyor bir de aklımdan. Ve diyorum. İyi ki tanımışım.
Akdeniz’imin üstünden ne güzel fısıldıyordun ışığında o yıldızcık hikayelerini. Sen ki ölmeyecek bir yıldız. Ben ışığında ıslanan bir deniz kızı.
Saat sevgiyi gösterirken çıktım belki sana. Belki de kafanı kaşıyordun çaresizce umutsuzca. Bilki de zamansız anlıksızdım senin için. Kız kardeşin işte ne yapacağı belli olmuyor.
Şiir şiir diye yüreğimiz atıyordu abi....
Canım yazmak istedi. Şiirini görünce ithafen olanı. Bir iki kelam nakşedeyim bende seni diye.
Bilmiyorum bir dostluk abi-kardeş gidiyoruz.
Oy saki benim gerçekte hiç abim ablam yok...
...............................Ama seni Yıldızcık halinle avcumdaki bir abı sevgisi..
Severek abimi...
E F T E L Y A...
(Akdenizi cebinde taşıyan kız... )
YORUMLAR
Ah yüreği şiirlerin ritminde atan cimcime can kız kardeşim benim,
Şimdi kabaran duygularla sana ne yazsam yinede anlatmam kendimi....Helede üstte içtenlikle, sevgiyle ve övgüyle sarmalanmış cümleler varken, yazacağım yorumla kendi kendimi övmüş gibi olur muyum diye endişeyle yazıyorum bunları..
Tam olarak zamanını hatırlamadığım bir gündü...Boşluğu dolduran öykülerin ve şiirlerin sokağında gezindiğim bir zamandı işte..Bir şiir ilişti gözlerime, sokulup okudum, soluklandım mısra aralarında,...
Şiir altına imza atana baktım;Mevlana ve semazenlerin sessizliğinde derin bir o kadar yaşına inat kocaman bir yürek gördüm.. İyi hatırlıyorum, liseler arası bir şiir yarışması için gönülden yazılmış bir şiirdi bu... Birkaç yorum okudum. İçi kıpır kıpır sevgi dolu bir cimcime...Ruh ikizi bir kız kardeş dedim. Çok sevdim.
Yüreğine dantel dantel şiir serip serip durmuş, patlamaya hazır bir volkanı andırıyordu yürek sesi, işte birden bire bir lav geçip gitti yanımdan işte o an sen kız kardeşim oldun...
Sana bir gün karne hediyesi sözüm vardı iki mısra karaladım hep yanında başarını ve sevincini paylaşmak adına alkışlayarak yanında olmak istedim...
Birden baktım ki "kalp kalp karşı" derler ya onu gördüm...Şimdi mi şimdi kelebek gibi uçuyorum...
Hoş geldin gönül evine şiir yürekli akdenizi cebinde taşıyıp maviyi avuçlarında büyüten can kız kardeşim...
Şimdi başlığa dair biri iki söz etmeliyim....
DİLEK YILDIZI,,,,
Rast gele, adına şiir denmeyecek şeyler yazan, genelde öykülerde klavyenin azizliğinde yazacağı kelimelere parmakları yetişemeyen, sallama sıradan öyküler yazan biri DİLEK YILDIZI...
Bu öz eleştirim kendime...Kendime dair aklıma bir şey yazmak gelmiyor başka....Neyse....
AKDENİZ'İ CEBİNDE TAŞIYAN ŞİİR YÜREKLİ CAN KIZ KARDEŞİM...DÜNDEN BERİ BU YAZINLA BENİ O KADAR MUTLU ETTİN Kİ ŞİMDİ KELEBEKLER BİLE SEVİNCİMİ GÖRSELER KISKANIR İŞTE O KADAR.....
SENİ ÇOOOOOOOOKKKKK AMA ÇOOOOOKKKK SEVİYOR
VE
O PAK ALNINDAN ÖPÜYORUM YILDIZCIK ABİN....