- 699 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
O KUL
O"
Bazen öyle söylemelisin ki sevdiğini, kelimeler susmalı. Kulakların sağır kalmalı, o duymalı seni sadece o...Bu öyle bir sevgili olmalı ki bir gece ansızın uyandığında uykuların olmalı, gözyaşlarının nedeni değil. Senin neden ağladığını bilen olmalı...İşte bu sevgili bir dua kadar yakın... Yüreğindeki sesi değil, senin sessizliğini duyan O...
Çaresizsin, çaresizim... Bütün noktalar üstüme yürüyor "dur! ’diye, ünlemler şaşırıyor bu halime, Rabbım beni sev diye.İnsanım aldandım. kandım, küçük bir su damlasıyken okyanuslara daldım. Ben küçüktüm büyük sandım...Üşüdüm bazen soğuk kış günlerinde, sen yazı gönderdin gönlüme: çok suç işledim, günaha boyandı kalbim sen bana baharı verdin...Rabbim senin sevginle kışın ısındım, senin sevginle yazın yandım...Ben unuttum seni ama sen beni hiç bir zaman unutmadın...Bu öyle bir sevgi oldu ki, kimse beni senin sevdiğin kadar sevmedi...Sen rabbim öyle bir sevgili oldun ki, yüreğim izninle gerçek bir aşka değdi...
O...
O gördü beni o...Herkes uykudayken...Hiç bir zamir şikayetçi değil yerinden, benliğim çaresizliğim şikayetçi sözlerimden, sözlerinden... Şikayete hakkım yok benim, beni O na dua edin.duyar mı duyar beni de ,seni de,
Onu da...
Öyle bir çırpınışıdır ki kalbinin, öyle bir çırpınır ki kanadı kırıla kırıla, kalbin kırıla kırıla...Kuş olup uçmak istersin, yaş olup akmak gözlerden, anlarsın en güzel yüz yağmurunla yıkanmış yüz...
En güzel göz kör gözüm, en güzel ses ezan sesim...Bilemezsin bu duyguyu, kusurları verende O alan da O, senin kanadını kırıyorsa merhemde o deva da o....Karanlıkta kalsan, bataklıkta bile olsan çamura değil,; güneşe bak. Bana bu gökyüzünü veren seni hiç unutur mu ? Rüzgar esmeyince yağmur hiç olur mu? Yalnız değilsin sen sadece Ondan habersizsin...
O...
Gözün gözlerim olsun, sesim sessizliğimin çığlığı ...onu görmeden de sevmeyi öğrendim ben...O öyle bir yaratmış ki insanı sevmeyi koymuş temiz kalbine, sonra insan nefreti seçmiş merhameti yerine...Bir kağıt helva olmuş yüreği , eğilmiş bükülmüş, şeytan içine zehrini koymuş, yemiş insanoğlu şeker niyetine...
O...
Yaratan insanın içine nefis koymuş...Nefsin içine de kıskançlık dolmuş, şefkat şaşırmış insanoğlunun yüreğine kibir ağır gelmiş, yalan dürüstlüğü doğurmuş..
Onu göremeyeceksem niye daha fazlasını isteyeyim, onu sevmeyeceksen yarattıklarını niye seveyim...Yüreğimi ona koydum ben onu sevdim, onun yarattıklarını sevdim ne biri benden daha çok güzel ne biri benden daha az çirkin...Güzelliği de eşitliği de veren o...Elimdekileri verende alanda O...
O...
O seni duyar ,görür, herkes terk edip gider O seni terk etmez. Pişman olduğunu görsün yeter, O öyle bir yaratıcıdır ki kimseyi kimsenin üstünde görmez, ben olsun sen ol yeter ki Ona o kul ol...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.