- 911 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÖĞRETMEN CANDIR
öğretmen candır
BU gün öğretmenler günü ... Onlar da öğrenciydi bu kara tahtanın önünde , onlarda bizim oturduğumuz sıralarda oturdular ... Öğretmenlik sabır işi ...Benim okuduğum bölümü seçmem de bana ışık tutan öğretmenlerim oldu onlar bana rehber oldu mutluyum ve ileride bende bir öğretmen olacağım ... Şanslı hissediyorum çünkü bugün mağazanın birinde öğretmenler gününe özel %20 indirim vardı : hatta babamla gülüştük okuyanlara da yok mu diye? Sözüm ona bu işin esprisi tabi ...
Bazen kendime şaşırıyorum bu okulu nasıl kazandım çünkü itiraf etmek gerekirse vasat bir öğrenciydim şans yüzüme güldü kazandım (!)
Ailem gururlandı arkadaşlarım öğretmenlerim şaşırdı bir genel lise mezunu tm olan ben ts den bir bölüme girmiştim üstelik bölümün derslerini görmeden... Kazanmanın inanın dershane özel ders gibi faktörlerle ilgisi yok insanın ilgi alanıyla ilgili ve bunu farkeden çok sevgili hocama sonsuz teşekkürler ediyorum edebiyat candır hocam! Bana ilk şiirimi bi hocam yazdırdı Kadir hoca .. Ve ilk şiirimi kaleme aldım : en güzel komşu kızlarının gözlerindedir yaprakların yeşili ... diye başlıyordu ve beğenilmişti ilk şiirim mutluydum daha sonra denizin sesini yazdım birinci oldum sonra birinci olmak benim hoşuma gitti artık yalnız ve vasat bir öğrenci değildim edebiyat derslerini dikkatle dinledim sevdim ezberledim sağolasın canım hocam senin gibi bir insan bi daha dünyaya gelmez!
Bir gün mektup yazdırmıştı çok sevgili hocam gelecekle ilgili ben edebiyat fakültesi kazanmak isteğimi yazmıştım hatta öğretmen olduğumu ... Çok şükür kazandım hocam bana ’ umarım ’ demişti umduğunu sanmam ama kazandım . Ne arkadaşlarım beklerdi ne ailem demem o ki : kimse sizden bişey beklemezse öğretmenleriniz bekler çünkü onlar da aynı sıradan geçtiler ! Bura da sevgili öğretmenlerimize duyarlılık düşüyor ’ herkes matematiği yapamayabilir ’ di benim için çünkü hayatımdaki matematik hocalarım yeteneğimi keşfedemedi ! Fırsat verselerdi yapardım inanın . Çünkü bir edebiyat öğretmenim bana umarım demeseydi ben bugün bu fakülteyi kazanmazdım ...
Öğretmen candır dostum ! çok sağol Kadir hocam ... senin öğrencin olma şansını yaşadığım için şanslıyım... başta baş öğretmenimizi saygıla anıyorum ve bütün öğretmenlerimin bu güzel gününü kutluyorum ... Bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.