- 1596 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Yazı Yazmak...
Yazı yazmak için,gereken herşey var masamda.Ama en önemli olansa,henüz yok ortalarda,dediğimiz çok anlarımız olmuştur.İlham dediğimiz peri,bizim değilde,kendi istediği zaman geldiğinden midir,nedir? Böylesi yazılası ve okunası eserler ortaya çıkıyor.
Bu gün benim değinmek istediğim konu,şu an başında uzun müddet bulunduğumuz bilgisayar denen alet.Ne verirsen onu aldığın bir cihaz.Ancak İnternet ortamı, bilgisayarla tanışınca ortaya sanal alem çıkıyor.Benim de üzerinde sıkça durduğum bu sanal mesailerinde,hep aklımda bir program yatar.Acaba diyorum,Microsofta başvursam da,bu düşüncemi onaylatsam mı diye düşünüyorum kendi kendime.
Şimdi ben yarım saati aşkın süredir ne yapmaya çalışıyorum? Yazı yazmaya çalışıyorum değil mi? Peki duygularımı tam olarak yazıma yansıtabildim mi,hayır.Herzaman da,bu böyle olmuyor mu, ne yazık ki,evet.Global Dünyanın tüm yalnızlarının ortak sorunu değil midir bu! Sorunda hemfikiriz o zaman.Sorunun çözümü için geliştirdiğimiz teorilerden biri olarak bende tam bu konuya kendimi kaptırdığım bir anda,aklıma işte bu mucize fikir geldi.
İster Şair ol,ister yazar... Sıkı durun...
Geçiyorsun PC nin başına,takıyorsun başına Pc Kaskını.Yumuyorsun gözlerini.O senin beyninden geçenleri okuyor,süzüyor,kağıda döküyor.Bir de ayrıntılı olarak gramer yapısını düzenliyor.Ayrıca istediğiniz dile tercüme de ediyor.Veee daha önemlisi düşüncelerinizi yorumluyor.Olası bir eserse yayınlanmasını istiyor.İyi bir düşünce ürünü değilse ilerde okumak üzere dosya arşivine kaldırıyor. Eveeet.Şimdi söyleyin bakalım,icadımı nasıl buldunuz. Kimileri dudak büktü,kimileri hımmm bilgiç bilgiç neden olmasın,der gibi söylendiğini duyar gibi oluyorum.Olur veya olmaz.Sonuç olarak ta, düşünüyorum öyleyse bende sanalda varım...
Nasılsa BILL GATE birgün sesimi duyacak ve beni New YORK’un ünlü restaurantlarında ağırlayacak ve fikrimi satın almak için türlü dalavereler çevirecek.Yağma yok!Kendimi ucuza kapattırmam.
İşte gördünüz mü zor değilmiş yazmak.İyi mi oldu,kötü mü oldu bilemem... Yorum sizden yazmak bizden...
Ruyabahcesi
www.duygulokali.com dan esintiler,yüreğinizi ferahlatsın...
YORUMLAR
Yazınız güzeldi.Ancak: Düşünceniz için bu safhada birşey diyemem. İnsan beyninde 5 saniye içinde çok sayıda kopuk parçalar halinde fikir ve düşünce oluşur.İnsanın konuya yoğunlaşmadan birşey yazamamasıda bundandır.Pc nızi bir deneseydiniz.Baksaydınız ortaya ne çıkıyor; Sonra bu yazıyı yazsaydınız.Daha gerçekçi ve inandırıcı olurdu kanısındayım.Selam ve sevgilerle
yazınızı kutluyorum..
saygılarımla
ben insanların konuştuğu herşeyi doğru bulmuyorum...
konuştukça renk değiştiriyor yüzeysel...
düşünce yada yürekten gelen kalemse...
üzerinde dansta etse..
doğrular sapmıyor nedense....
kalemin sesi içten ve alır götürür düşünmeninde ötesine.
Mürüvvet NUMAN tarafından 12/15/2006 2:19:43 AM zamanında düzenlenmiştir.