Aşık mıyım ? Özledim mi?
Ne desen, ne söylesen, bakmasan yüzüme, tanımamazlık etsen hatta bana beddua bile etsen hakkındır itiraz edecek yüzüm yok.
Tıpkı bana anlattığın “papağan” hikayesindeki gibi sen papağanı oynamaktasın bense papağanın sahibini. Eski sahibini! Yerine aldığım papağanlar dolduramadı yerini, hiç biri senin gibi güzel görünmedi gözüme, senin gibi sıcacık bakmayı beceremediler…
Hikayenin sonunu hatırlayamıyorum. Dönmüş müydü geri? Yoksa adamı kendi karanlığında boğulmaya mı terk etmişti? Acaba adam papağanını gerçekten sevdiğini mi anlamıştı yoksa onu böyle yalvartan böyle hüzne boğan bastıramadığı özlem duysu muydu??
Özledim mi seni? Yoksa aşık mıyım? Desem ki “Gel yeniden başlayalım… yemin ederim eskisi gibi değilim büyüdüm değiştim anladım terk etmenin marifet olmadığını asıl güzelliğin sabretmek sevmekten utanmamak olduğunu öğrendim en önemlisi anladım herkes sen değil kimse sevemez beni senin gibi” kim inanır ki? İnananlar olur belki ama sen inanmazsın galiba. Gerçi senin yerinde olsam bende inanmazdım. Bunları sadece içimi dökmek için mi yazıyorum yoksa dikkatini çekip fikrini değiştirebilmek için mi bilmiyorum ama bildiğim tek şey… Neyse!
6 gün var sayıyorum. 6 gün sonra bu saatlerde seni arama cesaretini kendimde bulabilmek adına kendimle cebelleşmekte olurum herhalde. Arayıp doğum gününü kutlamak için. Seninle paylaşmak istediğim sadece senin hissedebileceğini düşündüğüm doğum günü hediyeni sana gönderme cesaretini bulamadım bugün kendimde yoksa hediyen şu vakitlerde yolda olacaktı 31 Aralık’ta teslim edilmek üzere. Ama aramakla yetinmeye karar verdim. Arayabilirsem tabii…
Az önce de söylediğim gibi eğer bana inanacağına inansam “Gel tekrar başlayalım. Gittiği yere kadar götürelim ki inşallah son noktası olmaz, bakalım zamana bırakalım birbirimizi tanıyalım” ama diyemiyorum korkuyorum.
Neyse yeter yaptığım saf arabesk yeter bunca yakınma vah tüh… Uzun lafın kısası U.L sen inansanda inanmasanda değiştim ben büyüdüm artık eski küçük inatçı kız değilim. Öğrendim biraz hayatı, azda olsa tanıdım insanları ama görebildiğim kadarıyla.
Ve şimdi istediğim tekşey sevdiğim adamında eskisi gibi beni sevmesi. Ve öğrenmek istediğim günlerdir bu adamın adıyla yatıp onun adıyla kalkmamın sebebi???
Aşk mı??? Özlem mi???
(uzaklarda kalanlara özlem, yaptıklarıma isyan, kararsız duygular üçlemesinden satırlar...)
Mine…
YORUMLAR
Git deyişin gel diyor
Sen gitten direnirsin
Aşk bir tane bil diyor
Sen gitten direnirsin
Aşkın gururu olmaz
Eksik koymadan dolmaz
İlk sevgi ki kaybolmaz
Sen gitten direnirsin
Benimki bir görüştür
Belki yersiz giriştir
Sevda ona eriştir
Sen gitten direnirsin
Şiir aşkın devamı
Acı aşka revamı
Yeni gelmiş kıvamı
Sen gitten direnirsin
Kalenderim huyum bu
Yörep akar suyum bu
Dediğimdir payım bu
Sen gitten direnirsin
Bilmiyorum ama ben diyeceklerimi şiirle daha güzel anlattığıma inanıyorum kusura bakma bence yazınız bunu anlatıyor ağzınız güle güle derken gözleriniz hoş geldin diyor yanılıyormuyum nedersiniz şiiri isterseniz silebilirsiniz başarılar diliyorum
Haşim Kalender
haşim kalender tarafından 5/13/2008 6:38:29 PM zamanında düzenlenmiştir.