- 1130 Okunma
- 12 Yorum
- 1 Beğeni
BOSSYGIRL-2
K anatlanıp uçtun sen ölmedin
A ldı melekler seni kollarına
T aktılar tüm çiçekleri saçlarına
H er zaman bizimlesin
Y aşıyorsun sen, hiç ölmeyeceksin, hep içimizdesin.
Bir manevi evladımı kaybettim, hiç görmediğim, ama sevgisi içimi dağlayan. İki yıl dolmak üzere. Bu süre içinde hep sayfasını ziyaret ederim. İçim hüzünle dolar.
Bu acıyı çalıştığım iş yerinde bir dostumla paylaşmak istedim. Sayfasını gösterdim. O da çok üzgün bir şekilde gözden geçirdi. Arkadaş listesinin en altındaki "Yaşayan Kathy" dikkatini çekti. Kathy Kızım’ın sevenlerinden biri veya bir grup hazırlamış olmalı. 23 Ağustos 2001 tarihinde hazırlanmış bir sayfa. Nasıl oldu da şimdiye kadar dikkatimi çekmedi, anlayamıyorum! Belki de anlıyorum, çünkü sayfasının en son satırları insanı derinden yaralayan en hüzünlü satırlar. Bundan sonra arkadaş listesini incelemeyi her defasında unutmuş olmalıyım.
Bu sayfaya da giriyorum; Altın renkli kayan yazı ile "Yaşayan Kathy" var en üstte. Sonra yukarıda da görülen, baş harflerinde "Kathy" kelimesini oluşturan dizeler, ardından yine kayan, bu defa kırmızı yazı ile "Bossygirl, seni özleyeceğiz" yazıyor.
Sonra Bossygirl’ün sayfasından alıntılar var, ardından Kathy kızım için yazılmış satırlar,
"Seni özleyeceğiz Kathy. YERİN CENNET OLSUN" diye bitiyor.
Güllerden bir demet var sonra, Kathy Kızım’ı anımsatan. Sonra Kathy Kızım’ın
"Eğer yeniden başlayabilseydim yaşama" diye başlayan ve, yaşama ilişkin çok hüzünlü sözleri; "Bir insanı sonsuz sevebilmek ne güzel..." diyerek son buluyor.
****
Bir kişilik düşünün ki kaçınılmaz sonu biliyor ve böyle olağanüstü bir sayfa hazırlıyor. Tüm dünyaya sevgi dağıtıyor ve kendi kaçınılmaz sonu için hiçbir şey belli etmiyor.
İşte böyle biriydi Kathy Kızım.
Bana gelen "Haber" başlıklı mesajda yazdığına göre her şey son 4 ayda gelişmişti. Oysa "Bossygirl"ün haftanın üyesi olduğu ve hatta üyelik tarihi bu tarihten itibaren 4 ayı bulmuyordu. "Keşke oralarda olsam" diye yazdığı elimdeki kayıtlı tek ve son mesajı ise aramızdan ayrılmasından yalnızca 8 gün önce yazılmış.
Kathy Kızım içimde hep yaşıyor. Giderken de arkasında sevgileri yanında çok şey kazandırdı bana. Onun kaybından sonra onun kişiliği bana çok değerli dostlar kazandırdı. Bir manevi oğlum ve bir manevi kızım var Avustralya’da.
Bir de şu ilginç olayı anlatmadan geçemeyeceğim; Bossygirl’ü kaybettiğimiz tarihten sonra da içimi ürperten bir olay Bossygirl’ü çevrim içi görmem oldu. Daha sonra çevrim içi olan kişinin Kathy’nin 8 yaşındaki yeğeni olduğunu öğrendim. Bu küçük dostumla bir süre yazıştım. Kendisinden aldığım şu bilgiler aklımda kaldı;
Kendisini çirkin buluyor. Kathy kendisini ve büyükannesini çok seviyormuş. Büyük annesi ile büyük babası boşanmışlar ama Bossygirl için bana "Haber" konulu mesajı gönderen arkadaşımın teşvikiyle tekrar evleneceklermiş. O arkadaşımın kendisinden değil bu küçük dostumdan öğrendiğim bir özelliği çok dindar bir hanımefendi olduğu. Bu arkadaşım bir Türk’dür. Ayrıca bu küçük dostumdan Kathy Kızım’ın 4 dil bildiğini öğrendim. İngilizce, Türkçe, İspanyolca ve Kızılderili dili....
İçimde bir eksiklik var. Kathy Kızım’ın hiç resmi yok bende. Avustralya’daki dostlarımdan da temin edemedim. Ama benim zihnimde onun görünüşü var. O hep böyle yaşayacak içimde.
Kadir Tozlu
16.02.2003
NOT: Yaşayan Kathy üye sayfasını aşağıdaki linkten görenilirsiniz.
www.sevgipinari.com/yasayan_kathy/yasayan_kathy.htm
YORUMLAR
Ne kadar hüzünlü olsa da paylaştıklarınız iyiki paylaşmışsınız ve ben sizi geçte olsa tanıdığım için mutluyum. Hayat çok değerli bir emanet bir gün emaneti sahibine teslim etmemiz gerekecek.Ben emanetimin sahibini çok seviyorum bu emaneti korumaktan duyduğum gururu emaneti teslim ederken de hissedebilmek en büyük temennim.
Hepimizin ceplerimizde senetlerimiz var,.. ammaa vadeleri ödeme günü geldiğinde atılmak üzere.... keşide yerini de bilmiyoruz... Bu yüzden Rabbim cümle kullarına hayırlısını nasip etsin....Ölümün de..Allah size sağlıklı uzun ömürler nasip etsin Kadir baba..Hüsrana boğularak okudum dizelerinizi.Yüreğinize sağlık.Saygımla...
superbaba
Rabbim sana da sevdiklerinle birlikte mutlu ve uzun ömürler versin...
BİLİYOR MUSUN ? BABA BENİM ADIM UMUT NEDEN Mİ ÖLÜMDEN SONRA BEN BÜTÜN SEVDİKLERİME KAVUŞACAĞIM BEN HEP BUNA İNANDIM ÖYLE MUTLU OLDUM ÖYLE HAYATA SARILDIM ...
SÖZ: ÖZLEM DEMİRKAYA &*.*&
superbaba
Belki kadir Babana da kavuşursun.
Yorum için teşekkürler.
K anatlanıp uçtun sen ölmedin
A ldı melekler seni kollarına
T aktılar tüm çiçekleri saçlarına
H er zaman bizimlesin
Y aşıyorsun sen, hiç ölmeyeceksin, hep içimizdesin.
bende Kathy yi en az senin kadar sevdim bu sunumlardan sonra babam...yüreğini bilirim slm olsun...sana ve hisseden yüreğine
saygımla
üzüntüyle okuduğum duygu yüklü bir vefa örneği yazınızı yürekten kutluyorum..saygılarımla..
superbaba
Yorum için teşekkürler.
superbaba
Ama çok duygusalım.
Yorum için teşekkürler.
superbaba
Ama Allah'ın takdirine söyleyecek sözümüz yok.
O neylerse iyi eyler.
Yorum için teşekkürler.
gördüğüm kadarıyla kadir bey kız çocuklarını çok seviyorsunuz..manevi kızlarınız çok ne güzeldir, ir baba şefkati ile yabancı da olsa sarabilmek çocukları ..insanlık sevginize hayran olmamak elde değil..bir oğlunuz var galiba..ve karbondiksit gazından zehirlenmiş hastaneye kaldırmışsınız..işte rabbimin yüzünüze bakmış olması, sevecen insanlara hoş görüğlü olmanızın bedelininden kaynaklıdır...yabancıda olsa insanlık görevlerimizden biridir rabbimin kullarını sevmek ve kollamak ne güzel içinde insan sevgisi ve doğa sevgisi bulunduranlara..onlar ayrıcaklı insanlardır..üzüldüm kethiye
ve kader sırası gelen gidiyor...çok hüzünlüydü yazınız..kaleminiz daim olsun esen kalınız..
superbaba
Bir değil üç oğlum var. Evet bir karbonmonoksit zehirlenmesi atlattık, Rabbim onu bize bağışladı.
Ertesi günü aynı oğlumun yolculuk yaptığı otobüs devrildi.
24 saatten kısa bir süre içinde iki kere direkten döndü...
Evet...
Yapacak birşey yok, Rabbimin takdiri...
Yorum için teşekkürler.