- 1191 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
yıldızlar ağlıyor aşk'a...
bir mum, bir pervane, bir ateş,
ve aşk...
bir gül, bir diken, bir damla kan,
ve bir ’’ah’’ çıktı dudaklardan...
susuyorum. gece karanlık, kapkaranlık. yıldızlar düşüyor bir bir yere. yıldızlar ağlıyorlar bu gece. aşk’a susuyorlar. aşk için susuyorlar. bir kibrit çakıyorum karanlığa. bir mum aydınlatıyor odada. ve bir pervane o anda atlıyor aşk’a. aşk için candan geçiyor, canana varıyor. aşk bile aşka kurban oluyor. sessizliğin ortasında bir çığlık. sevda kan ağlıyor.
bir mum, bir pervane, bir ateş...
yanıyor aşka bir yürek. ve susup lal oluyor dil. konuşsa yanacak kelimeler. cümleler ateş saçacak. ve kül olacak yürek. sevda uğruna atacak kendini aşk’a. yanacak, yanacak.
bir gül, bir diken, bir damla kan,
ve bir ’ah’ çıktı dudaklardan...
gül dikene, bülbül güle meftun. gülle ulaşmak için bülbül dikene suskun. acısada, kanasada gövdesi susacak yüreği. aşk susmak değilmiydi. ’’ah’’ etmek haram aşk isteyen yüreğe. aşktan gelen derde isyan etmek yok sevgide.
bir pervane, bir gül, bir aşk,
ve bir yürek gül’den kül’e dönen.
söz bir, kelime aynı ama mana. işte o farklı.
gül dersin ama sonu diken...
pervane dersin ama sonu ateş...
AŞK dersin ama sonu CAN...
aşka aşıksan eğer ey gönül. bir ’’ah’’ bile çıkmamalı dudağından. pervane nasıl ki gidiyorsa şem’e, sende gideceksin öyle yar’e...
ne bir ’’ah’’. ne bir isyan. susmalısın şimdi ey can. aşk bile aşka kurban ediyorken kendisini. şimdi konuşmak yok. haram... şimdi susmak zamanı an. susup varmak o aşka. yaradan’a.. hiç olmakta, yanmakta zaman. zaten değilmidir aşk yokluk, hiçlik deryasında kaybolmak.
sen yok, ben yok, aşk hiç yok bu sevdada. pervane yanacağını bile bile neden gider sanırsın ateşe. aşk sadece yürekte. sadece gözlerde. baksan göremezsin, dinlesen duyamazsın. ama onu ararsan o zaman hissedersin.
aşk sen değil, aşk ben değil...
aşk o... göremezsin duyamazsın ama bilirsin. aşk yürekte. ve şimdi o sessizce beklemekte.
bir gül, bir pervane, bir sevda...
bir diken, bir ateş, bir can...
ve bir canan...
can veriyor aşka. ve suskunluk dudaklarında...
yıldızlar ağlıyor bu gece aşk’a...
O’na ermek muradıyla...